پیروز واقعی کارزار انتخاباتی ملت شریف ایران هستند

حزب نسل نو ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 28خردادماه، تاکید کرد که پیروز واقعی این کارزار انتخاباتی، ملت شریف ایران است.
کد خبر: ۴۶۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹ - 21June 2021

به گزارش اخبار داخلی دفاع‌پرس، حزب نسل نو با صدور بیانیه‌ای ضمن پاسداشت حضورپرشور مردم در انتخابات خردادماه، پیروزی جریان انقلابی در انتخابات‌های ریاست جمهوری،‌ شورای شهر و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را تبریک گفت.

متن بیانیه حزب نسل نو به شرح ذیل است:

بسم الله تعالی

حمد و سپاس خدای راست که بلند مرتبه گردانید جایگاه ملت ایران اسلامی را در میان جهانیان، در این روزگار نابسامانی آدمیان با وجود بیماری ها و... حضور گسترده ملت شریف ایران در حماسه بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ به جهانیان و همگان ثابت کرد که این ملت غیور در پیمودن راهی که امام امت، خمینی کبیر آغازگر آن بود، استوار و پای برجاست.

انتخاباتی که علیرغم تبلیغات و پروپاگاندای رسانه های فارسی زبان، بیماری کرونا و اختلالات صبحگاهی در ساعات آغازین انتخابات، تاثیری در پایمردی و پایداری این ملت در راه صیانت از دستاورد‌ها انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی نداشت.

حزب نسل نو با احترام به این اراده تحسین‌برانگیز که نشات گرفته از پرتو مفاهیم ارزشمند اسلام عزیز است، از آحاد ملت فهیم و بصیر، فرهیختگان، اندیشمندان، روحانیت معزز، خانواده معظم شهدا و ایثارگران که با حضور حماسی خود در انتخابات بار دیگر بر آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پای فشردند، تشکر می کند.

حزب نسل نو معتقد است پیروز واقعی این کارزار انتخاباتی، ملت شریف ایران است.

حزب نسل نو به منتخب ملت ایران «حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی» برای پیروزی در انتخابات تبریک عرض می‌کند.

در گام دوم انقلاب اسلامی فرزندان جوان نسل نو که دانش آموخته نظام چهل ساله و کار آزموده دو دهه گذشته در دستگاه اجرایی و دانشگاهی هستند، با شعار امیدوار، مصلح و تمدن ساز آماده خدمتگزاری به ملت شریف ایران برای تشکیل دولت جوان حزب اللهی هستند.

همچنین از همکاران و فعالان ستاد‌های مردمی نسل‌نو برای حمایت از «دولت مردمی، ایران قوی» که به صورت کشوری در ۲۵ استان کشور و شهر تهران موثر بوده‌اند، سپاسگزاری می‌کند.

امید است در پیشگاه پاک شهیدان رو سپید باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها