مسئول شبکه مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

گام دوم انقلاب از مسائل مهم سازمان تبلیغات است/ به‌دنبال مردمی کردن تبلیغ هستیم

حجت‌الاسلام آقامحمدی گام دوم انقلاب را از مسائل مهم سازمان تبلیغات دانست و گفت: سازمان تبلیغات به‌دنبال این است که مردم به عنوان مبلغ، تبلیغات را به عهده گیرند و سازمان نقش حمایتگری داشته باشد.
کد خبر: ۴۶۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 23June 2021

حجت‌الاسلام «محمدحسین آقامحمدی» مسئول شبکه مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت تبلیغ و اطلاع رسانی دینی، به رویکرد جدید سازمان تبلیغات در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته، در مناسبت‌های مختلف مبلغینی از مرکز به سراسر کشور اعزام می‌شدند؛ اما در رویکرد جدید، تبلیغات مردمی شده و بستر آن باید در حیطه شبکه‌ای در سازمان تبلیغات اتفاق افتد که وارد فضای گفتمان جدید خواهد شد.

حجت الاسلام آقا محمدی با بیان اینکه در حیطه شبکه سازی، استان تهران پیشتاز بوده ادامه داد: در امر تبلیغ، به سراغ گفت‌وگویی می‌رویم که ثمره آن جوی است که در یک اجتماع کوچک رخ می‌دهد، اما در سازمان تبلیغات، به دنبال راهبری تبلیغ به عنوان یک موضوع جدی هستیم و سازمان روی این امر کار می‌کند.

وی افزود: سازمان تبلیغات به دنبال پرورش یک مُبلغ به عنوان راهبر تبلیغی است به طوری که بتواند جریان‌ساز یک امر تبلیغی باشد و سازمان تبلیغات به شدت روی این موضوع جدی است.

مسئول شبکه مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در مورد ضرورت انجام تبلیغات تصریح کرد: ما هنوز به یک جریان خاص نرسیدیم و امروز رویکرد تبلیغات به سمت جریان‌سازی حرکت کرده و اگر اینگونه باشد در سال‌های آتی، شاهد امر تبلیغ در همه امور خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به راهبری و جریان‌سازی امر تبلیغ در شرایط کرونا خاطرنشان کرد: یکی از امور شبکه‌سازی، ارتباطات عمیق است و یکی از پاشنه آشیل‌های تغییر سیاست سازمان به سمت شبکه سازی، فضای مجازی است و راهبر میدانی باید بازتاب و تبلور تبلیغ خود را در فضای مجازی ببیند.

حجت‌الاسلام آقامحمدی با اشاره به اینکه در سازمان تبلیغات به‌دنبال ارتقای نگاه سنتی هستیم نه حذف آن افزود: از وسایل و ابزار به‌روز استفاده می‌کنیم تا بتوان کار‌های تبلیغی را به ثمر برسانیم.

وی گفت: وقتی از یک امر تشکیلاتی به امر شبکه‌ای می‌رویم، دیگر ابلاغی فعالیت نمی‌کنیم و خواسته‌های مردم در امر تبلیغات حائز اهمیت می‌شود و سازمان تبلیغات به عنوان تسهیل گر عمل می‌کند.

مسئول شبکه مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی مهمترین مسئله راهبری سازمان تبلیغات را محتوا و ساختار دانست و تصریح کرد: سازمان تبلیغات به‌دنبال این است که مردم به عنوان مبلغ، تبلیغات را به عهده گیرند و سازمان نقش حمایتگری داشته باشد.

حجت‌الاسلام آقامحمدی ضمن تأکید بر حرکت سازمان به سمت تشکل‌ها در مورد بخش محتوا گفت: برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، از نخبگان عرصه فرهنگی، اجرایی و راهبری فرهنگی در تمام زمینه‌ها استفاده می‌شود و سازمان در این بخش به شدت فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مقدمه امر تبلیغی چیزی جز از درون مردم نیست گفت: گام دوم انقلاب از مسائل مهم سازمان تبلیغات است و حتی تفکر افراد سازمان را تغییر داده و در امر تبلیغ به طور جدی ورود کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار