قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ساده‌زیستی از ویژگی‌های آیت‌الله موحدی کرمانی بود

قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ساده‌زیستی و زندگی زاهدانه از ویژگی‌های بارز این روحانی والامقام بود.
کد خبر: ۴۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ - 13May 2015

ساده‌زیستی از ویژگی‌های آیت‌الله موحدی کرمانی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجتالاسلام و المسلمین سید حبیب اله حسنی قائم مقام نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع آیتالله محمدمهدی موحدی کرمانی که صبح امروز در مهدیه مشهد مقدس برگزار شد، عنوان کرد: هر عالمی که از دنیا میرود جای او خالی میشود و هر عالمی که اضافه شود جای خود را دارد، بنابراین امروز روزی است که عالم بزرگی را ازدست دادهایم.

وی با اشاره به اینکه بیش از دوازده سال معاون این روحانی بوده است، افزود: آیتالله محمدمهدی موحدی کرمانی پدر عقیدتی و سیاسی است و تمامی نیروهای فعال در وزارت دفاع علاقه خاصی به این روحانی دارند.

حجتالاسلام والمسلمین حسنی با بیان اینکه سادهزیستی و زندگی زاهدانه از ویژگیهای این روحانی والامقام بود، تصریح کرد: سفارش مؤکد این عالم فقید این بود که مراسم ختم ایشان بسیار بیتکلف و حتی سادهتر از سادگی باشد و توصیهشده است تا مراسم ختم ایشان مراسمی برای اهلبیت عصمت و طهارت باشد.

قائممقام نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان داشت: هر عنوانی که میخواست به نحوی سبب ایجاد نام و افتخاری برای این عالم شود او را ناخرسند میکرد و همواره در زمان حیاتش ترجیح میداد ساده و بیتکلف باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار