جهاد اسلامی:

اتفاقات قدس موجب انفجار منطقه می‌شود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای به اتفاقات امروز در محله «السلوان» در بیت‌المقدس واکنش نشان داد و از فلسطینی‌ها خواست تا با همه ابزار‌ها به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند.
کد خبر: ۴۶۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 29June 2021

اتفاقات قدس موجب انفجار منطقه می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) در واکنش به اتفاقات محله «السلوان» در بیت‌المقدس با صدور بیانیه‌ای، در خصوص هرگونه تبعات اینگونه اقدامات هشدار داد.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است که رژیم صهیونیستی مسئول کامل تمامی اتفاقاتی است که در محله «السلوان» واقع در منطقه البستان بیت‌المقدس می‌افتد.

این گروه مقاومت همچنین از تمامی مردم فلسطین و اهالی بیت‌المقدس خواست تا با تمام توان و اراده با تجاوزات صهیونیست‌ها مقابله کنند و هز هزینه‌ای که داشته باشد از خانه‌هایشان خارج نشوند و آن‌ها را به صهیونیست‌ها واگذار نکنند.

جهاد اسلامی افزود: «چشم مقاومت به قدس است و اتفاقاتی که در آن‌جا می‌افتد قواعد درگیری را دستخوش تغییر می‌کند و آن‌چه در قدس می‌گذرد هشداری نسبت به شعله‌ور شدن منطقه و بروز درگیری است».

در ادامه این بیانیه آمده است که مقاومت به آمادگی خود ادامه می‌دهد و آماده هرگونه مقابله با تجاوز دشمن صهیونیستی است.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) پس از پایان مهلتی که به فلسطینی‌ها در «حی السِلوان» داده بودند به این منطقه یورش بردند. هلا‌ل‌احمر فلسطینی نیز از زخمی شدن ۱۳ فلسطینی در این درگیری‌ها خبر داد.

رژیم صهیونیستی پیش‌تر به خانواده‌های فلسطینی ساکن در حی البستان ۲۱ روز مهلت داده بود تا خانه‌هایشان را به دست خود تخریب کنند در غیر این صورت باید هزینه تخریب را بدهند و جریمه نیز می‌شوند.

حدود هفت هزار و ۵۰۰ فلسطینی در ۶ منطقه سلوان با خطر آوارگی اجباری روبرو هستند و بنا به گفته منابع فلسطینی، رژیم صهیونیستی تا کنون ۶ هزار و ۸۱۷ دستور تخریب منزل برای شش منطقه سلوان صادر کرده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار