سرایا القدس:

مقاومت در وضعیت عالی است/ نبرد آتی از هر حیث متفاوت خواهد بود

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای وضعیت مقاومت را به دنبال نبرد اخیر سیف‌القدس عالی توصیف و تاکید کرد که نبرد بعدی از نظر کیفی، کمی و تاکتیکی متفاوت خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ - 10July 2021

مقاومت در وضعیت عالی است/ نبرد آتی از هر حیث متفاوت خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، به مناسبت هفتمین سالروز نبرد «البنیان المرصوص» با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که مقاومت پس از هر نبرد با رژیم صهیونیستی با قدرت بیش‌تری برای نبرد بعدی آماده می‌شود.

به گزارش کانال تلگرامی صوت القدس، در بیانیه سرایا القدس آمده است: ما با همه قدرت در همه میادین برای دفع ظلم و مخالفت با رژیم اشغالگر و قلدری آن حاضریم تا حافظ شرافت انسانی تا رسیدن به آزادی و نجات باشیم.

سرایا القدس گفت: ما به همه تاکید می‌کنیم که حال مقاومت عالی است و هر تعداد موشکی را که در جنگ ۵۱ روزه البنیان المرصوص شلیک کردیم، در نبرد ۱۱ روزه سیف القدس چندین برابر آن را پرتاب کردیم.

شاخه نظامی جهاد اسلامی با درخواست از رژیم صهیونیستی برای بررسی علل نبرد البنیان المرصوص، سیف القدس و دیگر نبرد‌ها گفت: مقاومت به رژیم اشغالگر اجازه پیشبرد تلاش‌های مخربش برای از بین بردن محبوبیت مردمی مقاومت با تداوم محاصره نوار غزه را نمی‌دهد.

سرایا القدس گفت: عملکرد مقاومت در هر نبرد آتی به یاری خدا از نظر کیفی و کمی و تاکتیکی متفاوت خواهد بود.

نبرد سیف القدس گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که یازده روز به طول انجامید، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها