جهاد اسلامی:

می‌توانیم صهیونیست‌ها را به رفتن از تمام خاک فلسطین وادار کنیم

عضو ارشد جهاد اسلامی در واکنش به فرار شهرک‌نشینان صهیونیست از شهرکی در کرانه باختری گفت، فلسطینی‌ها با ادامه مقاومت این قدرت را دارند که رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان را به رفتن از تمام خاک فلسطین وادار کنند.
کد خبر: ۴۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ - 03July 2021

می‌توانیم صهیونیست‌ها را به رفتن از تمام خاک فلسطین وادار کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، صهیونیست‌هایی که در شهرک «آویتار» در «جبل صبیح» در شهر «بیتا» (واقع در جنوب نابلس) ساکن شده بودند پس از اعتراضات و مقاومت فلسطینی‌ها مجبور به ترک این منطقه شدند.

«احمد المدلل» از اعضای ارشد جهاد اسلام فلسطین در واکنش به فرار شهرک‌نشینان صهیونیست اظهار داشت: این یک پیروزی برای راه و روش مقاومت و ادامه پیروزی در نبرد «شمشیر قدس» است.

وی به رادیو «صوت القدس» گفت: دشمن صهیونیست تنها زبان زور می‌فهمد بنابراین شعله مقاومت باید در تمام مناطق درگیری در کرانه باختری علیه شهرک‌نشینان و ارتش رژیم صهیونیستی روشن باشد. آنچه جوانان انقلابی در بیتا انجام دادند حاکی از آن است که دشمن اسرائیلی یک رژیم سست و ضعیف است و امکان پیروزی بر آن وجود دارد.

المدلل تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی تحمل دریافت ضربات مقاومت از همه جبهه‌ها را ندارد.

وی ادامه داد: در سایه ادامه وضعیت درگیری با دشمن، می‌توانیم دشمن اسرائیلی و شهرک‌نشینان آن را وادار کنیم وسایلشان را بردارند و از تمام خاک فلسطین بروند؛ پیروزی حقیقی جز با ادامه درگیری و فداکاری رخ نمی‎دهد.

المدلل گفت: دشمن صهیونیستی کرانه باختری را یک منطقه راهبردی می‌داند که کنار گذاشتن آن ممکن نیست، اما ملت فلسطین در کرانه باختری می‌توانند این تصور رژیم صهیونیستی را در هم بشکنند بویژه اکنون که ارتش این رژیم در برابر ضربات مقاومت ضعیف شده و ملت فلسطین به آزادسازی و پیروزی اصرار دارد.

وی در پایان اهالی کرانه باختری را به ادامه درگیری با دشمن و بالا بردن هزینه باقی ماندن اشغالگر در اراضی اشغالی فراخواند و خواستار تشکیل رهبری واحد برای اداره درگیری‌ها در کرانه باختری شد.

حماس هم در واکنش به فرار شهرک‌نشنیان اعلام کرد، «ملت به پا خاسته ما در کرانه باختری به فضل مقاومت جانانه خود، با خروج شهرک‌نشینان از جبیل صبیح، دستاور جدید و مهمی کسب کرد».

جنبش «الجبهة الدیمقراطیة لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) نیز تأکید کرد که ملت فلسطین همچنان با شهرک‌سازی صهیونیست‌ها مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار