سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عصاره بیانیه گام دوم جوان‌گرایی است/ لزوم توجه دولت منتخب به استفاده از ظرفیت جوانان

حجت الاسلام نصیرایی گفت: عصاره بیانیه گام دوم جوان‌گرایی است و دولت منتخب برای رسیدن به این هدف می‌بایست از ظرفیت جوانان استفاده کند.
کد خبر: ۴۶۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۰ - 02July 2021

دولت منتخب از ظرفیت جوانان استفاده کند/ عصاره بیانیه گام دوم جوان‌گرایی استحجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خصوص مبنای فعالیت دولت منتخب در تحقق گام دوم انقلاب، اظهار داشت: اگر دولت محورهای گام دوم را در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، پژوهش، اقتصاد و معرفتی را در دستور کار قرار دهد و بداند که هدف و مقصود بیانیه گام دوم انقلاب چیست می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و دستاوردهای خوبی به دست آورد.

وی با بیان اینکه عصاره بیانیه گام دوم جوان‌گرایی است، ادامه داد: از اوایل انقلاب تاکنون در هر عرصه‌ای ما به جوانان توجه کرده‌ایم و از ظرفیت آنها استفاده کرده‌ایم توانستیم موفقیت‌های زیادی به دست آوریم. اگر نگاهی به ۸ سال دفاع مقدس بیاندازیم نیز به وضوح مشاهده می‌کنیم که تمام دنیا با همه توان و ظرفیت مادی در مقابل ما ایستاد و جنگی طولانی با امکانات وسیعی که در اختیار داشتند راه انداخت اما به نتیجه‌ای که می‌خواست نرسید.

نصیرایی تصریح کرد: ما هیچ یک از سلاح‌های پیشرفته‌ای که دشمن علیه ما استفاده می‌کرد را نداشتیم اما وقتی به جوان‌ها اعتماد کردیم و به آنها میدان دادیم توانستند انقلاب اسلامی را به اهدافش برسانند و عرصه جدیدی در میدان جنگ شکل گرفت.

این نماینده مجلس تأکید کرد: امروزه محور رسیدن به قله موفقیت در همه عرصه‌ها جوانانی هستند متدین و متخصص و اگر دولت آینده بخواهد بر مبنای گام دوم حرکت موفقیت آمیز و صحیحی را انجام دهد باید به جوانان توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ ۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار