رئیس سازمان بسیج سازندگی:

رویارویی جبهه حق و استکبار به اوج خود رسیده است

سردار زهرایی با بیان اینکه رویارویی جبهه حق و استکبار به اوج خود رسیده است، گفت: امروز شاهد تقابل تمدنی بین دو جبهه هستیم.
کد خبر: ۴۶۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ - 30June 2021

رویارویی جبهه حق و استکبار به اوج خود رسیده استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زهرایی در گردهمایی بسیج سازندگی استان سمنان در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد با اشاره به افول دنیای غرب و استکبار در دوران کنونی اظهار داشت: امروز باید پذیرفت که رویارویی جبهه حق و استکبار به اوج خود رسیده است.

وی همچنین بیان کرد: این رویارویی در واقع تقابل بین آمریکا یا رژیم صهیونیستی با ایران نیست بلکه رویارویی تمدن غرب، با تمدن نوظهور اسلامی است اما با این تفاوت که استکبار روز به روز بر پوشالی بودن و افول نزدیک‌تر می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی، دشمنی و عداوت استکبار را همیشگی و بدون وقفه خواند و تاکید کرد: این تفکر که دشمنی غرب با ایران اسلامی و تمدن نوظهور اسلامی کم خواهد شد اشتباه است زیرا یکی از تضادهای ما با تمدن غربی این است که ما انقلابی داریم که شروع کننده تمدن نوین اسلامی محسوب می‌شود و این در مقابل استکبار قرار دارد.

زهرایی با بیان اینکه همان‌طور که انقلاب اسلامی با تکیه بر باور مردم به نتیجه رسید، امروز نیز نظام اسلامی با کمک و با تکیه بر خداباوری مردم و مسئولان مستقر شده و این موضوعی نیست که غرب با آن به راحتی کنار بیاید.

وی با اشاره به عداوت‌های استکبار در طول تاریخ معاصر ایران اسلامی، بیان کرد: دفاع مقدس رویارویی ده‌ها کشور علیه ایران اسلامی نمونه بارز این موضوع بود و به ما ثابت کرد که خودمان باید از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و چشم به دیگران ندوزیم.

رئیس بسیج سازندگی با بیان اینکه امروز نیز شرایط همین‌گونه است و باید به درون چشم داشت، ابراز داشت: دشمنی جبهه استکبار تمام شدنی نیست و نخواهد بود.

زهرایی با اشاره به رسالت‌های بسیج و بسیجیان، تاکید کرد: بسیج سازندگی یک نهاد فرابخشی و بین بخشی است که در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی توانسته با تکیه بر دستان پرتوان بسیجیان خدمات شایانی را به مردم برساند.

وی تفکر حاکم بر بسیج را جهاد دانست و تصریح کرد: تفکر جهادی در واقع نقشه راه بسیج است و با این خط مشی، در گام دوم بسیج سازندگی برای انقلاب کادرسازی می‌کند چرا که افرادی که به این حوزه وارد می‌شوند در مسیر انقلاب ساخته می‌شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار