از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

بیست و چهارمین شماره نشریه «سرو» منتشر شد

بیست و چهارمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با موضوع «سردار اقتدار و امنیت» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ - 07July 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بیست و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی و هنری «سرو» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با موضوع «حقوقِ بشرِ آمریکایی» منتشر شد.

نشریه سرو از بخش‌های مختلفی تحت عنوان «راهیان»، «یادمان»، «راویان»، «دیده‌بان»، «گفتمان»، «پرسمان»، «ترجمان» تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است.

در این شماره از ماهنامه «سرو» گفت‌وگویی با حبیب اسماعیلی با تیتر «سینمای پس از انقلاب با مخاطب هوشیارتری همراه شد» و گفت‌وگو با حجت‌الاسلام محسن غرویان پیرامون «مخالفت شیخ فضل الله با مشروطه انگلیسی»، گفت‌وگو با عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با تیتر «فقط قانون» گفت‌وگو با محمدعلی صمدی نویسنده و پژوهشگر تاریخ جنگ با تیتر «تجاوز مجدد برای برتری در میدان مذاکره» و همچنین گفت‌وگویی با سردار عظیم ابراهیم پور مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه درخصوص ضرورت انقلاب در نرم افزارهای پیشرفت آمده است.

بیست و چهارمین شماره نشریه «سرو» منتشر شد

همچنین یادداشتی از محمدرضا سوقندی و «معارف و معاریف»، «شهر نبردهای سخت»، «کارکردهای موزه‌های برای کودکان» و «پرچم‌های سفید و موزه‌های سلح» مطالب دیگر این شماره نشریه سرو است که به مسائل حوزه دفاع مقدس پرداخته است.

براساس این گزارش؛ در بخش راویان سرو این شماره نشریه مطالبی با تیتر «دشمن استعمار»، «والذین جاهدوا»، «تولد یک ملت»، «فرمانده»، آمده است.

به گزارش دفاع‌پرس، سعید بکتاش، فتح‌الله جعفری، مجید رضاییان، یعقوب زهدی، رسول شادمانی، ابراهیم گلفام، بیژن مقدم، محمدجعفر محمدزاده، حسین ولی‌وند، قاسم یکله و مصطفی عمانیان شورای تحریریه بیست و چهارمین نشریه سرو را تشکیل می‌دهند که با مدیرمسئولی «علی‌اصغر جعفری» و سردبیری «محمود اکرامی» در ۱۴۰صفحه، از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار