مراسم تجلیل از بانوان معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

مراسم تجلیل از بانوان معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف در سالن جلسات معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹ - 13July 2021

مراسم تجلیل از بانوان معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (سه‌شنبه) در مراسم تجلیل از بانوان معاونت فرهنگی بنیاد به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و به همت اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) از بانوان حاضر در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اهمیت حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه، اظهار داشت: حجاب و عفاف تنها مختصص زنان نیست و همه افراد جامعه ملزم به رعایت حجاب و عفاف هستند.

سردار سلیمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با حجاب و عفاف گفت: حضرت آقا می‌فرمایند که حجاب وقار، متانت و ارزش‌گذاری زن و سنگین شدن کفه آبرو و احترام او است لذا این موضوع را باید قدر دانست و از دین اسلام به خاطر مساله حجاب، این نعمت الهی تشکر و قدردانی کرد.

وی با تأکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و محتوایی در حوزه فرهنگ حجاب و عفاف گفت: وبینار سراسری با موضوع حجاب و عفاف با حضور مهندس اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد و در این مراسم از فعالان حوزه حجاب و عفاف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تبلیغات و هجمه کشور‌های غربی علیه مساله حجاب در جامعه گفت: بیش از ۳۰۰ رسانه، شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی کشور‌های غربی علیه نظام و موضوع حجاب فعالیت می‌کنند در حالی که شاهد هستیم که خود این کشور‌ها به دلیل فساد در جامعه رو به انحطاط هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف برای شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس از اهمیت زیادی برخوردار بود، گفت: شاهد بودیم که یکی از اسرای ما در دوران اسارت به دلیل اهمیت حجاب حاضر با مصاحبه با خبرنگار بی‌حجاب هندی نشد. برای همین با توجه به انتظار و توقعی که شهدا از ما دارند باید جدی‌تر در رابطه با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف برنامه‌ریزی کرد.

در پایان این مراسم با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و داود نورچه‌ای سرپرست اداره کل امور فرهنگی و تبلیغات بنیاد از بانوان بنیاد به مناسبت هفته حجاب و عفاف تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها