کتابی درخصوص قطعنامه ۵۹۸؛

«جنگ و صلح» رونمایی شد

کتاب «جنگ و صلح» با موضوع قطعنامه ۵۹۸ و ابعاد مختلف آن در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد.
کد خبر: ۴۶۷۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ - 17July 2021

«جنگ و صلح» رونمایی شد/ کتابی درخصوص قطعنامه ۵۹۸به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «جنگ و صلح» با موضوع قطعنامه ۵۹۸ عصر امروز با حضور «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار سرتیپ «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد.

«قاسم صفایی‌نژاد» مدیر عامل انتشارات صاد در خصوص روند نگارش این کتاب اظهار داشت: ما نیازمندیم درباره وقایع و تاریخ انقلاب پژوهش و بررسی نقد بیشتری کنیم که یکی از این مقاطع، قطعنامه ۵۹۸ است که شبهات زیادی داشته و پاسخ‌های به‌ آن همواره بخشی از مردم را اغنا نکرده است؛ لذا باید مخالفین و موافقین صحبت کنند تا واقعیت مشخص شود.

وی با اشاره به رویکرد نشر صاد عنوان کرد: در نشر صاد به موضوعات حساس ورود پیدا می‌کنیم و درباره کتاب «جنگ و صلح»، چیزی که باعث ارزش افزوده آن شد، تولید مستند آن بود. کتاب و مستند مخاطبان را سوق خواهد داد که مخاطب مطالب را دنبال کند. این یکی از راهبردهای ما در نشر صاد است و تمرکز ما روی نشر الکترونیک است که یکی از یاوران ما در این مسیر مرکز سفیرفیلم بود.

مدیر عامل انتشارات صاد تصریح کرد: در نشر صاد به‌دنبال نقد هستیم؛ اتفاقی که ایرانیان از قدیم اهل آن بوده‌اند، ولی مورد فراموشی و غفلت قرار گرفته است. نقد باعث می‌شود آن چیزی که برای مردم مهم است که همان واقعیت است، جلوه‌گری کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها