روحانی:

امسال شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیم

رئیس جمهور گفت: امسال ما شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیم و در ۵۰ سال این شرایط بی‌نظیر است.
کد خبر: ۴۶۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 19July 2021

امسال شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: مردم فکر می‌کنند در کشاورزی آب فقط مهم است اما در بحث کشاورزی خاک هم جایگاه بسیار مهمی دارد.

وی ادامه دارد: دولت در این هشت سال تلاش خوبی برای کشاورزی داشته است. در برخی محصولات در سال‌ نرمال خودکفا هستیم. در برنج، گندم و شکر در شرایط نرمال خودکفا هستند و کشور می‌تواند روی پای خود باشد. 

رئیس جمهور تصریح کرد: امسال ما شرایط سختی را بخاطر خشکسالی می‌گذرانیم و در ۵۰ سال گذشته هم بی نظیر است. برای همین هم در زمنیه اب و برق دچار مشکل شدیم و دامشان و کشاورزیشان دچار مشکل شد. مردم هر چه ناراحت باشند حق دارند تا آدم کشاورزی و دامداری نکرده باشد نمی‌داند چقدر سخت است. 

وی اضافه کرد: دولت لحظ‌‌ه‌ای نیست به فکر مردم نباشد. ما با همه توان در خدمت مردم هستیم. برای ما هیچ فرقی نمی‌کند که در هفته آخر هستیم و یا هفته اول؛ ما تا لحظه آخر مسئول هستیم و بعد از آن مسئولیت با دولت بعدی است و همه باید دولت بعدی را کمک کنیم.

ادامه دارد ...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار