معلمی که در عملیات مرصاد به شهادت رسید

شهید غلامعلی رجبی از رزمند‌های قدیمی تیپ سیدالشهدا (ع) بود؛ او پیش از آغاز عملیات‌ها با صدای گرمش همه را آماده شهادت می‌کرد.
کد خبر: ۴۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 20July 2021

معلمی که در عملیات مرصاد به شهادت رسید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «غلامعلی رجبی» از رزمند‌های قدیمی تیپ سیدالشهدا (ع) بود. او پیش از آغاز عملیات‌ها مداحی می‌کرد. غلامعلی هر وقت جبهه به او نیاز داشت خودش را می‌رساند و با صدای گرمش همه را آماده شهادت می‌کرد. شب عملیات پا به‌پای رزمندگان سلاح بردوش به مصاف دشمن می‌رفت.

پیش از عملیات خیبر بود که شهید رستگار فرمانده تیپ سیدالشهدا برای گردان‌های عازم عملیات سخن می‌گفت. فضا خیلی حماسی شده بود و همه بچه‌ها برای گریه آماده بودند که یکدفعه غلامعلی پشت میکروفون قرار گرفت. صدای گیرایی داشت. قبل از همه خودش گریه می‌کرد و در چند دقیقه آنقدر فضا را عاشورایی کرد که همه برای حضور در عملیات از هم سبقت می‌گرفتند.

غلامعلی معلم بود. در فواصل بین عملیات‌ها خودش را به میدان تعلیم و تربیت می‌رساند. خدا خیلی دوستش داشت. در عملیات مرصاد در ایام عرفه و عید قربان و شهادت حضرت مسلم (ع) جلودار گردان حضرت مسلم ابن عقیل (ع) لشکر حضرت رسول (ص) در عملیات شد. او در ایام عرفه و عید قربان به شهادت رسید.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها