فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

ارسال ۱۴۳ کانتینر آب و ۵۰ هزار عدد آب معدنی به خوزستان

سردار «عبدالله‌پور» با اشاره به ارسال ۱۴۳ کانتینر آب ثابت و ۵۰ هزار عدد آب معدنی یک و نیم لیتری به خوزستان، گفت: در مرحله اول، این تعداد کانتینر و آب ارسال شده تا به طور موقت بخشی از مشکلات مردم خوزستان حل شود.
کد خبر: ۴۶۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ - 22July 2021

به گزارش دفاع‌پرس ارسال ۱۴۳ کانتینر آب و ۵۰ هزار عدد آب معدنی به خوزستاناز رشت، سردار «محمد عبدالله‌پور» فرمانده سپاه قدس گیلان امروز (پنجشنبه) در مراسم ارسال کمک‌های مردم استان گیلان به خوزستان با اشاره به نوع دوستی گیلانی‌ها، اظهار داشت: مردم ولایتمدار گیلان همواره نوع دوست بوده و در دوران دفاع مقدس نیز با ارسال هشت هزار کامیون به جبهه‌ها، این صفت خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمک به مردم خوزستان وظیفه همه است، تصریح کرد: مردم گیلان در کمک به هموطنان خود سابقه بسیار درخشانی دارند.

وی با اشاره به ارسال ۱۴۳ کانتینر آب ثابت و ۵۰ هزار عدد آب معدنی یک و نیم لیتری به خوزستان، خاطرنشان کرد: در مرحله اول، این تعداد کانتینر و آب ارسال شده تا به طور موقت بخشی از مشکلات مردم خوزستان حل شود.

سرهنگ «احمد ابراهیمی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به نقش‌آفرینی مردم گیلان در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: هر چه از حماسه‌های این مردم بگوییم کم گفته‌ایم و هر چه داریم از مردم داریم؛ در روز عید قربان نیز حدود ۲۶ هزار گوشت گرم در سطح استان توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در روز گذشته و در طول ۲۴ ساعت مردم گیلان بالغ بر ۷ میلیارد تومان در این اوضاع کمک کردند تصریح کرد: مردم گیلان در رزمایش مواسات تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیارد تومان به آسیب‌دیدگان کرونا کمک کردند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تمامی گروه‌های جهادی استان برای کمک به مردم خوزستان تا رفع مشکلات آب آن‌ها پای کار هستند متذکر شد: ما برای رفع این مشکل در کنار مردم خوزستان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها