استاندار خوزستان:

تبدیل هیئت به مرکز واکسیناسیون باید به عنوان یک الگو مطرح شود

سلیمانی دشتکی در جریان بازدید از هیات ابوالفضل العباس (ع) واقع در محله زیتون اهواز گفت: تبدیل این هیات عزاداری به مرکز واکسیناسیون الگویی بی‌نظیر است که باید مطرح شود.
کد خبر: ۴۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 13August 2021

تبدیل هیئت به مرکز واکسیناسیون باید به عنوان یک الگو مطرح شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» استاندار خوزستان امروز در جریان بازدید از هیئت ابوالفضل العباس (ع) واقع در محله زیتون اهواز اظهار داشت: تبدیل این هیات عزاداری به مرکز واکسیناسیون الگویی بی‌نظیر است. اینکه انسان از روی شوق و عشق کاری کند که مردم را نجات دهد بی نظیر است و من وظیفه خود می دانم که از این اقدام خداپسندانه تشکر کنم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه اجر این کار خیرخواهانه نزد ائمه اطهار (ع) کمتر از برگزاری دسته جات عزاداری نیست، گفت: این کار فرهنگی و آموزشی در شرایط بحران کرونا، بی نظیر بوده و باید به عنوان یک الگو برای سراسر استان و کشور باشد.

سلیمانی دشتکی بیان داشت: برگزاری مراسم عزاداری به منظور مدیریت هرچه سریعتر کرونا باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود. شرایط کرونایی استان مساعد نیست و کادر درمان به شدت تحت فشار هستند، میزان فوتی‌های روزانه استان تا چند هفته گذشته بسیار پایین بود اما اکنون در موج جدید بیماری روزانه تا ۳۰ فوتی داریم و آمار بستری‌های ما بالای ۲ هزار نفر است.

استاندار خوزستان بیان کرد: مردم باید مراقب باشند زیرا این ویروس سرعت نفوذ بالاتری دارد و پیر و جوان نمی‌شناسد؛ قبلا اکثر فوتی ها پیر بودند ولی اکنون جوان‌ها درگیر می‌شوند که نشانه خطر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها