سرلشکر سلامی:

نگاه ما در جنگ روانی دشمن به رهنمودهای امام خامنه‌ای است/ وحدت و ولایت‌مداری رمز عبور از مشکلات است

فرمانده کل سپاه گفت: در جنگ روانی که دشمن به دنبال شیوع کرونا از یک سو و تحریم‌ها، از سوی دیگر به راه انداخته، نگاه ما به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ - 22August 2021

نگاه ما در جنگ روانی دشمن به رهنمودهای امام خامنه‌ای است/ وحدت و ولایت مداری رمز عبور از مشکلات استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر یکشنبه در جمع بسیجیان فعال در گام پنجم طرح شهید سلیمانی با ابراز خرسندی از حضور در عرصه خادمان سلامت مردم استان یزد، علت حضور خود در جمع خادمان سلامت استان یزد را پاسخ واقعی به ندای هل من ناصر رهبر معظم انقلاب اسلامی در روزهای اخیر برای مبارزه با کرونا اعلام کرد و اظهار داشت: با این ندا، یک جنبش و حرکت اجتماعی بزرگ از سوی محبان و دلدادگان ولایت در این سرزمین مقدس شکل گرفت.

وی عنوان کرد: سختی ایام شیوع کرونا را همگان با تمام وجود خود درک کرده‌اند و همه به تجربه دریافته‌ایم که آنچه در لحظه‌های سخت عامل عبور ما از مشکلات است، مکتب اسلام است، اسلامی که ما را به سبقت بر خیرات، تقوا، احسان و نیکی، احیای انسان، انفاق از آنچه دوست داریم، دعوت می کند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: وقتی این معانی حیات بخش به عنوان یک حقیقت زنده و جاری در متن باورها و اعتقادات ما شکل می گیرد، لحظه های سخت برای ملت ما آسان می شود و وقتی مکتب اسلام توسط امام مسلمین، در متن جامعه جاری می شود، مردم به پا می‌خیزند و جامعه سراسر حرکت و انقلاب و نهضت می شود؛ چه یک جنگ گسترده باشد همانند جنگ تحمیلی و چه بلای طبیعی مثل سیل و زلزله یا بیماری کشنده مثل کرونا باشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی این آرایش زیبا و دل انگیز در مقابل این حوادث و بلایا شکل می گیرد، آرامش به جامعه باز می گردد.

سلامی ادامه داد: مردم ما به ویژه آن بخش از جامعه که در دفاع از سلامت مردم نزدیک به دو سال است در قلب خطر، در صفوف مقدم یک نبرد بیولوژیک، جان خود را به خطر انداخته اند، آزمون بزرگ و امتحان سرافرازانه ای را به نمایش گذاشته اند به همین دلیل جا دارد همه ما به سهم خود تشکری الهی و سپاسی آسمانی از مدافعان امنیت و سلامت جامعه به عمل آوریم.

وی از پزشکان و پرستاران و خادمان عرصه سلامت و بسیجیان شرکت کننده در طرح شهید سلیمانی، از افرادی که در طرح واکسیناسیون مشارکت می کنند، روحانیونی که برای تغسیل و تدفین برادران دینی خود جانشان را به خطر می اندازند، مسئولان، ائمه جمعه، استاندار یزد و همه مسئولان استان به ویژه رؤسا و خادمان بیمارستان‌ها و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد و خیران قدردانی کرد.

سلامی تصریح کرد: ما در موقعیت حساسی هستیم، هم در تهاجم این بیماری جهانگیر و فراگیر با جذر و مدهای متنوع مواجهیم، هم در معرض یک تحریم همه جانبه جهانی هستیم، تحریمی که توسط آمریکای جنایتکار صورت گرفته و امکان بهره برداری یک ملت بزرگ همانند ملت ایران را از سرمایه ها و اموال خود در خارج از کشور برای کمک به بیماران نمی دهد.

وی با اشاره به مشکلاتی که برای تامین داروی برخی بیماران با آن مواجه هستیم، افزود: اکنون ناچاریم یک جنگ روانی سخت را پشت سر بگذاریم و در این مسیر با دشمنی مواجهیم که می‌خواهد نعمت‌های ما را به کفر تبدیل کند، طیب را خبیث و زیبایی‌های ما را زشت نشان دهد.

سلامی اظهار داشت: ما تحت تهاجم روانی چنین دشمنی هستیم و در کنار آن عده ای در داخل گاهی امتداد صدای بیگانه می شوند و ملت مظلوم ما را از آرامش روانی به دور می کنند بنابراین ما در این عرصه با همه جهان متفاوتیم اما آموخته ایم که باید برای هدایتمان به ستاره ای نگاه کنیم که در سپهر هدایت بشریت، همواره به سعادت ما می اندیشد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما آموخته ایم وقتی رهبری و اسلام و مردم با یکدیگر ترکیب می شوند، از هر مشکلی عبور می کنیم و اکنون نیز چنین خواهیم کرد.

سرلشکر سلامی، از بسیجیان که روز و شب برای کمک به مردم پا به کار و پا به رکاب هستید، قدردانی کرد و گفت: هر چه می توانید به این مردم به ویژه خانواده های کم توان کمک کنید که این اجر اخروی عظیمی برای شما خواهد داشت و عامل و ضامن سلامت شما و خانواده های شما خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار