با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش؛

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ستاد ارتش برگزار شد

مراسم تجلیل از آزادگان ارتش به مناسبت گرامی‌داشت ایام بازگشت این عزیزان به میهن اسلامی، با حضور امیر سیاری در ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 22August 2021

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ستاد ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تجلیل از آزادگان ارتش ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: آزادگان، جانبازان و شهدا با جانفشانی و از خودگذشتگی در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند و توانستند کمر رژیم بعثی را بشکنند و نگذارند به تمامیت ارضی، استقلال و شرف ملت عزیز ایران اسلامی آسیبی وارد شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین تصریح کرد: همه جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر در آن بحبوحه که دشمن به قصد شکست انقلاب، استقلال، شرف و ناموس این کشور با ما وارد جنگ شد، وارد عرصه دفاع مقدس و جنگ شدند و افتخار ما این است که توانستیم هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کنیم و آن‌ها را شکست دهیم و نتایج ارزشمندی را به دست آوریم.

وی همچنین افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس قهرمانانی داشتیم که با نثار خون خود صحنه جنگ را مدیریت کردند و هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشتند و امروز این صحنه نبرد به ما واگذار شده است تا در میادین دیگر، دشمنان خود را شکست دهیم.

در ادامه این نشست صمیمانه، حجت الاسلام احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش نیز طی سخنانی با بیان اینکه آزادگان عزیز در دوران دفاع مقدس، پيام‌آوران انقلاب اسلامی بودند و مظلومانه درميان كينه‌توزي دشمنان و تلخ‌كامي دوران اسارت، صداي آزادي و استقلال وطن را سر دادند، گفت: آنچه در اردوگاه‌هاي رژيم بعثی عراق بر آزادگان سرفراز ما گذشت، صبر و استقامت مظلومانه و مبتني بر آموزه‌هاي اسلامي و جلوه عظيمي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي در تثبيت ارزش‌هاي متعالي ديني و ملي در ميان فرزندان ملت شجاع و غيور ايران اسلامي بود.

وی افزود: آزادگان سرافراز ما همان‌طور كه در عرصه نبرد با دشمن دليرانه از كيان خود دفاع كردند، درهنگامه اسارت نيز صبورانه مقاومت ورزيدند تا اینکه وعده الهی «اِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرا؛ به‌درستي كه پس از هر سختي آساني است» محقق شد و آزادگان عزیز با همان صلابت هميشگي، به میهن اسلامی بازگشتند.

در پایان مراسم با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، حجت الاسلام دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر دریادار پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش و امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش از 16 نفر از آزادگان ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از 42 آزاده سرافراز این ستاد در دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها