رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا:

توان نیرو‌های مسلح ایران به باور جهانیان رسیده است

سردار شیرازی با بیان اینکه امروز توان نیرو‌های مسلح ایران به باور جهانیان رسیده است، گفت: امروز دشمن، قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به خوبی درک کرده‌ است.
کد خبر: ۴۷۳۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴ - 22August 2021

در دوران فرماندهی امیر دریادار خانزادی شاهد ابتکاراتی در این نیرو بودیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمد شیرازی» رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در مراسم معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: حضرت آقا می‌فرمایند در هر دوره‌ای که فردی به مسئولیتی گمارده می‌شود آن فرد یک سری ابتکاراتی را در سازمانش به خرج می‌دهد و در دوره دریادار خانزادی نیز شاهد این روند بودیم.

سردار شیرازی افزود: بنده به عنوان یک عضو کوچک از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از خدمات امیر دریادار خانزادی در دوره تصدی ایشان به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به تعبیر فرمانده معظم کل قوا هر کسی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد پیش از هر چیز باید از شاخصه تعهد و امانتداری برخوردار باشد و شایستگی لازم جهت امانتداری از آن مسئولیت را داشته باشد و این باعث افتخار است افرادی که انتخاب می‌شوند از این خصوصیات بهره‌مند هستند.

سردار شیرازی افزود: دوره فرماندهی دریادار خانزادی بیانگر این است که ما می‌توانیم از فرصت‌ها در حداقل زمان نهایت استفاده را برده و کارمان را پیش ببریم؛ در این دوره نیز به لطف الهی با همه زیرساخت‌ها و فعالیت‌هایی که از پیش در نیروی دریایی انجام شده بود، شاهد حرکت‌های قابل توجهی بودیم و حرکت اخیر یا اعزام ناوگروه نداجا به اقیانوس اطلس سبب حضور مقتدرانه و افتخارآمیز برای ملت ایران شد.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امروز توان نیرو‌های مسلح ایران به باور جهانیان رسیده است، گفت: امروز عملکرد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای است که دشمن قدرت و اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان را به خوبی درک کرده و این قدرت به نحوی خود را نمایان کرده که موجبات عدم تصمیم‌گیری دشمن در برابر ایران اسلامی فراهم شده است.

وی گفت: امروز اراده عزیزان ما در نیرو‌های مسلح تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا باعث شده است در برابر فشار‌های دشمن و تحریم‌های ظالمانه هیچ‌گاه پا پس نکشیده و با قدرت به راه خود در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهیم.

سردار شیرازی تأکید کرد: یکی از توصیه‌های فرمانده معظم کل قوا به فرمانده جدید نیروی دریایی بهره گیری از ظرفیت‌ها است؛ به تعبیر ایشان برای یک نظامی نمی‌توان در حوزه ظرفیت حد و حدودی قائل شد؛ حال اینکه در قبال یک نیرو و یک سازمان این ظرفیت بسیار وسیع و قابل توجه است؛ ما ظرفیت‌هایی داریم که یا نشناخته ایم یا شناخته ایم و کم استفاده کرده‌ایم و یا اینکه بلااستفاده مانده‌اند که باید از این ظرفیت‌ها بهتر بهره ببریم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار