لبیک ارتش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی/ از راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون ‌تا ایجاد نقاهتگاه‌های پسابیمارستانی و پیشابیمارستانی

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان‌های تنفسی پیشرفته برای مبارزه با کرونا گفت: ایجاد نقاهتگاه‌های بیمارستانی در دستور کار ارتش است.
کد خبر: ۴۷۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ - 22August 2021

لبیک ارتش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی/ از راه‌اندازی مراکز واکسیناسیون ‌تا ایجاد نقاهتگاه‌های پسابیمارستانی و پیشابیمارستانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه افتتاح بیمارستان تنفسی در رشت اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی ارتش متعاقب فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ورود به عرصه مبارزه با کرونا، در قالب طرح «سپهبد‌های اخلاص» وارد این عرصه شده است.

وی راه‌اندازی بیمارستان‌های تنفسی پیشرفته در سطح کشور را یکی از اقدامات ارتش در حوزه مبارزه با کرونا خواند و تصریح کرد: بیمارستان دائمی پیشرفته «شهید سرلشکر نامجو» در گیلان در واقع هفتمین بیمارستان تنفسی پیشرفته است که احداث کردیم.

فرمانده نزاجا از راه‌اندازی ۱۶ ایستگاه ثابت واکسیناسیون و همچنین راه‌اندازی تعداد قابل ملاحظه‌ای از ایستگاه‌های خودرویی واکسیناسیون در کشور خبر داد و بیان کرد: ایجاد نقاهتگاه‌های پسابیمارستانی و پیشابیمارستانی نیز در دستور کار نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر حیدری بیان کرد: ایجاد نقاهتگاه‌های پسابیمارستانی و پیشابیمارستانی توسط ارتش در شیراز آغاز شده و در استان‌های دیگر هم بنا به درخواست‌هایی که می‌شود آمادگی احداث داریم.

وی با بیان اینکه ارتش در حوزه واگذاری تجهیزات، نیروی انسانی و امکانات پزشکی به بیمارستان‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز آمادگی کامل دارد گفت: هر کجا که درخواست داده‌اند با اخلاص در خدمت آن‌ها بوده‌ایم و انجام وظیفه می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در بخش تولید هم آمادگی داریم ژنراتور‌های قوی، ذخایر اکسیژن و دستگاه‌های اکسیژن‌ساز برای بیمارستان‌ها تولید کنیم و آمادگی خود را برای کمک به حوزه سلامت در این زمینه نیز اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار