مسئول برگزاری مسابقات ارتش‌های جهان:

نیروی زمینی ارتش در مسابقات «اربابان سلاح» اول شد

امیر سرتیپ دوم آذرافروز گفت: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی ارتش در اولین روز از برگزاری مسابقات بین‌المللی نظامی ارتش‌های جهان در اصفهان مقام نخست را کسب کرد.
کد خبر: ۴۷۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ - 24August 2021

نیروی زمینی ارتش مقام نخست مسابقات اربابان سلاح را کسب کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «محسن آذرافروز» ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تیم اربابان سلاح نیروی نیروی زمینی ارتش در رشته توپخانه در روز اول مسابقات نظامی ارتش‌های جهان با کسب بیشترین امتیاز و با پشت سر گذاشتن ارتش‌های ازبکستان، روسیه و ویتنام به مقام نخست دست یافت.

وی با اشاره به آمادگی بالای تیم نیروی زمینی ارتش، افزود: کارکنان تیم نظامی نیروی زمینی ارتش از توان فنی و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند، امروز در میدان مسابقه نشان دادند که از نظر فنی از رقبای قدرتمند خود بسیار بالاتر هستند.

مسئول برگزاری مسابقات نظامی ارتش‌های جهان گفت: امروز شاهد تخصص و توانایی تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تعمیر و حاضربه‌کاری سلاح‌های سنگین بودیم، ان‌شاالله کارکنان ما با کسب تجربه از میدان‌های بزرگ در سال‌های گذشته، تیم نخست این دوره از مسابقات خواهند شد.

امیر آذرافروز تاکید کرد: تیم‌های روسیه، ازبکستان و ویتنام از نظر فنی در حد بسیار خوبی قرار دارند، اما تیم نیروی زمینی ارتش با تمرینات خوبی که انجام داد، توانست با بیشترین امتیاز و با اقتدار مقام نخست را کسب کند.

وی در پایان ضمن تشکر از دقت داوران بین‌المللی افزود: داوران پس از ساعت‌ها بررسی و با دقت نظر بالا در نهایت تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان تیم نخست روز اول معرفی کردند.

بنابراین گزارش، تیم ازبکستان، روسیه و ویتنام به ترتیب به مقام‌های بعدی دست یافتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها