سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس یک منبع عظیم برای تفکر و عمل جهادی است/ به‌کارگیری هنرمندان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

نادعلی گفت: دفاع مقدس را به‌عنوان یک منبع جدی برای تفکر و عمل جهادی می‌دانیم و باید از این ظرفیت عظیم به خوبی بهره‌ ببریم.
کد خبر: ۴۷۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۳ - 25August 2021

به‌کارگیری هنرمندان در انتقال فرهنگ دفاع مقدس/ دفاع مقدس یک منبع عظیم برای تفکر و عمل جهادی است«علیرضا نادعلی» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های شورای شهر پایتخت در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، اظهار داشت: نگاه ما به موضوع دفاع مقدس یک نگاه شعاری نخواهد بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس را به عنوان یک منبع جدی برای تفکر و عمل جهادی می‌دانیم و باید از این ظرفیت عظیم به خوبی بهره‌ ببریم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تفکر و مدیریت جهادی از دل دفاع مقدس استخراج شده است و همه مسئولان و مردم می‌توانند از این منبع عظیم و بی‌انتها در پیشبرد اموری که به آن‌ سپرده شده استفاده کنند.

نادعلی خاطرنشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما گرامی است و حتما در شهر تهران به آن اهتمام خواهیم داشت.

وی گفت: شهر تهران در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم کرده است و این اهتمام جدی با عمق بیشتر و به‌کارگیری تمام ظرایف فرهنگی و هنری برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان در شورای شهر تهران وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: امروز ظرفیت هنر و هنرمندان از بهترین زمینه‌ها برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان هستتد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها