فرمانده نیروی زمینی سپاه:

ظرفیت‌های بیمارستانی نیروی زمینی سپاه در اختیار وزارت بهداشت است

سردار پاکپور گفت: ما در نیروی زمینی سپاه کل ظرفیت بیمارستان‌های ثابت خود در استان‌ها را در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده‌ایم.
کد خبر: ۴۷۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ - 25August 2021

مردم کرمانشاه در دفاع مقدس میزبان رزمندگان بودند و مشکلات زیادی را رفع می کردند /دومین بیمارستان سیار کرونایی در کرمانشاه برپا شده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در حاشیه افتتاح بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت‌خوابی دفاع زیست محیطی نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متناسب با نیازی که مراکز درمانی بخصوص دانشگاه های علوم پزشکی استان‌ها دارند ما ظرفیت بیمارستان های ثابت خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار دادیم.

وی اضافه کرد: پذیرش بیمار کرونایی روند خاص خودش را دارد که بایستی که حتما توسط دانشگاه علوم پزشکی درخواست بشود و آن روند طی شود که الحمدالله این اتفاق افتاده و با هماهنگی که بین بهداری و مراکز بهداری غرب، شمال شرق و جنوب غرب نیروی زمین سپاه انجام شد توانستند الحمدالله خدمات بسیار خوبی را در جهت رفع آلام مردم در رابطه با بحث کرونا داشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به افتتاح بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار در کرمانشاه گفت: همانطوری که شما می دانید مردم کرمانشاه حق بسیار زیادی به گردن ملت ایران دارند چون در دوران دفاع مقدس میزبان رزمندگان اسلام بودند و در شرایط خاصی در این دوران مردم کرمانشاه در صحنه حضور داشتند و خیلی از مشکلات را آن موقع رفع کردند.

وی اضافه کرد: لازم بود که اولین خدماتی که به مردم کرمانشاه در رابطه با بحث کرونا داشته باشیم، افتتاح بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار فوق تخصصی است که این مهم امروز توسط بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه محقق شد.

دومین بیمارستان سیار کرونایی در کرمانشاه برپا شده است

سردار پاکپور گفت: ما تقریبا یک ماه قبل با توجه به شرایطی حادی که از لحاظ کرونا در استان سیستان و بلوچستان وجود داشت، بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی را آنجا برپا کردیم و خدمات بسیار زیادی را به مردم ارایه داد و الان هم دومین استانی که بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی حاد تنفسی در آن مستقر شده شهر کرمانشاه است.

وی بیان داشت: به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، وضعیت خاصی اکنون در این استان حاکم است که بایستی به تعداد تخت های بستری و تخت های سیار استان اضافه شود که الحمدالله بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی از امروز آماده است، بیماران کرونایی را پذیرش کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در استان‌های گلستان، کرمان و اردبیل و شهر نیشابور و در جاهای دیگر کشور علاوه بر بیمارستان های ثابتی که داریم بیمارستان های سیار را برپا کرده ایم و درصدی از بیمارستان های ثابت خود را که مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی استان ها بوده در اختیار بیماران کرونایی قرار داده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در نیروی زمینی سپاه کل ظرفیت بیمارستان‌های ثابت خود در استان‌ها را در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها