با تعقیب راهکار جدید شورشیان سوریه؛

انفجار تروریستی در دمشق 16 کشته بر جای گذاشت

با حمله انتحاری گروه های تروریستی در دمشق حداقل 16 نیروی ارتش سوریه کشته شدند.
کد خبر: ۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸ - 19October 2013

انفجار تروریستی در دمشق 16 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره"، در حالی که در هفته های اخیر بار دیگر روند پیشروی ارتش سوریه در مقابل مواضع شورشیان تسریع شده است، به نظر می رسد توسل به عملیات های انفجاری و انتحاری راهکار جدید شورشیان برای ضربه به نیروهای دولتی می باشد و در جدیدترین این موارد با وقوع حمله انتحاری در محل بازرسی ارتش سوریه، 16 تن از نیروهای دولتی کشته شده اند.

در این حمله تروریستی که مورد تایید منابع رسمی و تلوزیون دولتی سوریه نیز قرار گرفته است، یکی از نیروهای گروه های شورشی با نزدیک کردن ماشین خود به محل ایست بازرسی نیروهای دولتی و اجرای حمله انتحاری منجر به کشته شدن 16 پرسنل امنیتی دولت سوریه و زخمی شدن تعداد دیگری از نیروهای ارتش شده است.

در این رابطه گفتنی است طی هفته های اخیر شاهد وقوع عملیات های انفجاری و انتحاری دیگری در دیگر مناطق سوریه نیز بوده ایم؛ به گونه ای که با وقوع یک عملیات انتحاری دیگر توسط گروه های تروریستی در شمال سوریه و در مرز ترکیه در هفته گذشته چند تن از نیروهای دولتی جان خود را از دست دادند.

با توجه به این موارد می توان بیان داشت با توجه به شکست های اخیر گروه های شورشی در سوریه به نظر می رسد توسل به عملیات های انفجاری و انتحاری راهکار جدید شورشیان برای ضربه زدن به نیروهای دولتی و تشدید بی ثباتی در مناطق تحت کنترل ارتش می باشد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار