فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی کشور داشت

سرلشکر سلامی گفت: سرلشکر فیروزآبادی فرمانده‌ای آینده‌نگر بود که نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران داشت.
کد خبر: ۴۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵ - 06September 2021

سرلشکر فیروزآبادی نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی داشتسردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص ابعاد شخصیتی و ویژگی‌های مدیریتی مرحوم سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: سرلشکر فیروزآبادی پیش از هر چیز یک شخصیت وسیع و انسانی تمام‌عیار بود که فعالیت‌های ارزنده‌ای را در طول عمر خود به منصه ظهور رساند.

وی افزود: ایشان به لحاظ اخلاقی شخصیتی متخلق به اخلاق الهی و اسلامی و از شخصیتی باوقار و در عین حال متواضع و کاملاً ولایی برخوردار بودند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: سرلشکر فیروزآبادی از معرفت دینی و بصیرت سیاسی نافذی برخوردار بود و روحیه انقلابی و تحول‌گرایانه عمیقی در وجودش موج می‌زد.

سردار سلامی اضافه کرد: او نقش برجسته‌ای در توسعه قدرت دفاعی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و وزارت دفاع داشت؛

وی خاطرنشان کرد: مرحوم سرلشکر فیروزآبادی اندیشمند و صاحب فکر بود و ایده‌های نو داشت و خلاقانه به سمت اهداف حرکت می‌کرد؛ همچنین ایشان عمیقاً فرمانده‌ای آینده‌نگر بود و نسبت به دشمنان افق وسیعی از تفکر و اندیشه داشت.

فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه سرلشکر فیروزآبادی انسانی مؤمن و دارای شخصیت معنوی نافذی بود، گفت: او در طول ۲۷ سالی که به‌عنوان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح فعالیت می‌کرد؛ خدمات بسیار ارزنده و بی‌نظیری را در راستای توسعه قدرت دفاعی کشور انجام داد.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار