مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

رونمایی از ۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در کرمان/ همکاری ادارت برای چاپ زندگی‌نامه شهدا

«مهدوی فرد» گفت: سال گذشته در اولین روز از هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان کتاب ویژه شهدا و دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد و امسال نیز از ۵۰ عنوان کتاب، ۲۰ کتاب صوتی و تولیدات فضای مجازی و دیجیتال رونمایی خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ - 13September 2021

رونمایی از 50 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، صبح امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس با ارتباط تصویری رئیس جمهور با یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در ۳۱ شهریور آغاز می‌شود که این مراسم در کرمان، در دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حاشیه این برنامه، برنامه‌های دیگری از جمله رونمایی‌های مختلف نیز صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: سال گذشته در اولین روز از هفته دفاع مقدس ۷۴ عنوان کتاب ویژه شهدا و دفاع مقدس در کرمان رونمایی شد و امسال نیز از ۵۰ عنوان کتاب، ۲۰ کتاب صوتی و تولیدات فضای مجازی و دیجیتال رونمایی خواهیم کرد.

مهدوی فرد ادامه داد: غبارروبی گلزارهای شهدا، اجرای ویژه‌برنامه مشترک با اداره‌کل بانوان استانداری در شب اربعین و سالگرد عملیات «ثامن‌الائمه» در گلزار شهدا، تجلیل از ۶۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و برنامه رادیویی، از دیگر برنامه‌هایی است که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه زنده تلویزیونی در ۲ مکان؛ چهار شب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و چهار شب در هوانیروز نیز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با تأکید بر اینکه نقش این استان در دفاع مقدس گسترده است و یک دستگاه به‌تنهایی نمی‌تواند در این‌باره ایفای نقش کند، خاطرنشان کرد: طبق موافقت استاندار، مصوبه‌ای در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مبنی‌بر همکاری هر یک از ادارت برای چاپ زندگی‌نامه یک شهید لحاظ شد که در این زمینه تاکنون هماهنگی با هشت اداره برای چاپ کتاب انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار