وزیر کشور:

ضرورت جبران کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در سیستان و بلوچستان

«وحیدی» ابراز امیدواری کرد که با سرعت، قدرت و بسیج ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها در سیستان و بلوچستان جبران شود.
کد خبر: ۴۷۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 16September 2021

سیستان و بلوچستان یادآور امنیت در برابر توطئه های دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «احمد وحیدی» وزیر کشور، صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، با مهم برشمردن حمایت نماینده ولی فقیه در استان از دولت، ابراز امیدواری کرد که با سرعت، قدرت و بسیج ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و اظهار داشت: محور همه فعالیت‌ها، سربلندی ایران و ملت شریف، بالاخص مردم عزیز سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به روحیه وفاداری، عزت، تلاش و مجاهدت مردم استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این روحیه باعث ناامیدی کسانی شده است که به دنبال ناامنی استان هستند و امروز سیستان و بلوچستان یادآور امنیت در برابر توطئه‌های دشمن است.

وزیر کشور تاکید کرد: مردم پای انقلاب اسلامی و کشور ایستاده‌اند و تحت تأثیر توطئه‌ها قرار نگرفته‌اند و حق بر گردن همه ما دارند.

وی با ارزشمند دانستن اقدامات استاندار سابق سیستان و بلوچستان از جمله اقدامات وی در موضوع حاشیه‌نشینی، ابراز امیدواری کرد که استاندار جدید با روحیه سازندگی و توسعه‌ای، کار‌ها را با قدرت بیشتری ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار