مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گیلان:

سربازی فرصتی برای خودسازی انسان است

حجت‌الاسلام «محمدی» خدمت سربازی را یک خدمت مقدس دانست و گفت: سربازی فرصتی برای خودسازی انسان است و می‌تواند جوانان را برای اداره زندگی در شرایط سخت آماده کند.
کد خبر: ۴۸۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ - 26September 2021

توجه به نقش سربازان در افزایش عزت در جامعه/سربازی فرصتی برای خودسازی انسان استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «احسان‌الله محمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه «قدس» استان گیلان، ظهر امروز (یک‌شنبه) در همایش «روز سرباز» که در سالن شهید یوسفی سپاه قدس برگزار شد، با بیان اینکه نقش سربازان در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و ناشی از تفکر و هویت انقلابی بوده است، اظهار داشت: در دفاع مقدس نیروی انسانی جوان سرباز به دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی پرداخت.

وی با اشاره به وابستگی کشور به بیگانه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از بین بردن عزت نفس ملت ایران، تصریح کرد: دشمنان با تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران، می‌خواستند عزت را از ملت ما بگیرند؛ اما دفاع ملت و سربازان شجاع و رشید این کشور مانع رسیدن دشمن به خواسته شوم او شد.

حجت‌الاسلام محمدی با تاکید بر لزوم توجه به نقش سربازان در افزایش عزت در جامعه، خاطرنشان کرد: خدمت سربازی یک خدمت مقدس است؛ زیرا سربازی فرصتی برای خودسازی انسان است و می‌تواند جوانان را برای اداره زندگی در شرایط سخت آماده کند.

وی یکی از وظایف سربازان را حفاظت از اراضی خاکی و آبی کشور دانست و افزود: انقلاب اسلامی باید برای آیندگان به امانت گذاشته شود؛ لذا نقش سربازان در تحقق این امر بسیار مهم و تأثیرگذار است.

در پایان این مراسم، شش تن از سربازان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار