امیر سرتیپ صباحی‌فرد:

جایگاه امروز پدافند هوایی کشور مدیون تجارب دفاع مقدس است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: پدافند هوایی کشور در مرز علم پدافندی روز دنیا در حال حرکت است و این جایگاه مدیون تجارب دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 26September 2021

جایگاه امروز پدافند هوایی کشور مدیون تجارب دفاع مقدس استبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ایستگاه راداری زرینه رود میاندوآب ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه از قسمت‌های مختلف این ایستگاه راداری بازدید کرد.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در حاشیه این بازدید اظهار داشت: دفاع مقدس صحنه بروز افتخارات، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی است که جمهوری اسلامی ایران همچون نگینی تابناک تا همیشه در تاریخ حماسه، ایثار و پایداری آزادگان جهان خواهد درخشید.

وی افزود: پایداری ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی که برخواسته از روح ایمان و وحدت بود در سایه هدایت‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سبب احیای مکتب سازنده و نهضت بیداری اسلامی در جهان شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان این‌که ایران به بالاترین سطح فناوری دفاعی در حوزه پدافند هوایی دست یافته است گفت: پدافند هوایی کشور در مرز علم پدافندی روز دنیا در حال حرکت است و این جایگاه مدیون تجارب دفاع مقدس است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در پایان با اشاره به این‌که جمهوری اسلامی ایران در طول دوران جنگ تحمیلی توانست اثبات کند که نقش ایران در تامین امنیت منطقه منحصر به فرد است خاطرنشان کرد: امروزه همگان می‌دانند که ایران اسلامی محور امنیت منطقه است. رژیم جعلی صهیونیستی که برای جهان اسلام نقشه‌های بسیار شومی طراحی کرده بود با عبور موفقیت‌آمیز جمهوری اسلامی از جنگ تحمیلی و تاثیرگذاری برجوامع اسلامی با شکست روبرو شد و تمامی اهداف نامشروع آن ناکام ماند و امروزه با امواج اسلام‌خواهی و خشم و نفرت عمومی روبرو است.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار