معاون اجرایی ارتش:

دفاع مقدس منشأ غرور ملی پایان‌‌ناپذیری برای ملت ایران است

امیر سرتیپ محمودی گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏‌ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شده و توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را به فرصتی برای اثبات توانمندی‏‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرده است.
کد خبر: ۴۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷ - 26September 2021

هشت سال دفاع مقدس منشأ غرور ملی پایان‌ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تمام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و موثر در دفاع مقدس داشتند؛ بویژه نیروی هوایی ارتش که مقتدرانه در میدان جنگ حاضر بود و نقش آفرینی کرد.

وی افزود: نقش نیرو هوایی از بدو انقلاب اسلامی و روز‌های آغازین جنگ تحمیلی بسیار مهم و سرنوشت ساز بود به طوری که نیروی هوایی در روز اول جنگ در یک عملیات موفق و بی نظیر توانست با ۱۴۰ فروند هواپیما تمام نقاط حساس رژیم بعث عراق را بمباران کند و این حماسه سازی‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس تداوم داشت و شهدای گرانقدری تقدیم میهن اسلامی شد.

معاون اجرایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات فرماندهی معظم کل قوا بیان کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده‏‌ترین و نفیس ‏ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آن‌ها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه‏ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران‏ها بداند.

امیر سرتیپ محمودی تصریح کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران شده و توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های انقلاب اسلامی تبدیل کرده است. رشادت‏های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیرو‌ها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت و شما دانشجویان دانشگاه‌های افسری باید به خود ببالید که میراث‌دار خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس هستید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها