امیرعبداللهیان:

ارمغان رژیم صهیونیستی برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است

وزیر امور خارجه استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی را خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین خواند و گفت: ارمغان این رژیم برای منطقه و بحرین فقط ناامنی است.
کد خبر: ۴۸۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹ - 01October 2021

ارمغان رژیم صهیونیستی برای منطقه و بحرین فقط ناامنی استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در پی سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به منامه و استقبال مقامات بحرینی از وی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) در توئیتی به زبان عربی نوشت: استقبال حکومت بحرین از وزیر خارجه رژیم جعلی صهیونیستی، خیانت آشکار به آرمان مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است.

«یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی و همتای بحرینی‌اش دیروز (پنجشنبه) نخستین سفارت رژیم صهیونیستی در منامه را افتتاح کردند.

وی تصریح کرد: ما فقط یک کشور می‌شناسیم که فلسطین نام دارد و پایتخت آن قدس است. بی تردید ارمغان تل آویو برای منطقه و بحرین تنها ناامنی است.

پیش از این نیز سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه استقبال حقیرانه حاکمان بحرین از وزیر خارجه رژیم صهیونیستی را خلاف خواست و رای مردم بحرین خواند و هرگونه زمینه سازی برای تثبیت حضور مخرب اسرائیل در منطقه را در راستای تنش زایی و ناامنی بیشتر برشمرد و محکوم کرد. (اینجا بخوانید)

«یائیر لاپید» در نخستین سفر رسمی پس از توافق عادی سازی روابط بین تل‌آویو و منامه، صبح پنجشنبه، (۳۰ سپتامبر/۸ مهر ماه) وارد بحرین شد. او در صفحه شخصی خود در توئیتر با انتشار تصاویری از ورودش به بحرین، نوشت: «وارد بحرین شدیم. بسیار مفتخرم که نماینده اسرائیل در اولین سفر رسمی و تاریخی به این کشور هستیم. به خاطر استقبال گرمتان متشکرم».

بحرین و رژیم صهیونیستی در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۲۵ شهریور ۱۳۹۹) با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا به طور رسمی در کاخ سفید توافق عادی‌سازی روابط امضاء کردند و به دنبال این اقدام، در زمینه‌های مختلفی توافق همکاری امضا کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار