هیات انتخاب سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» معرفی شد

اعضای هیات انتخاب دومین سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» به دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی معرفی شدند.
کد خبر: ۴۸۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ - 11October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمد رهبر دبیر سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» اظهار داشت: محمدحسین پویانفر فعال مذهبی و رسانه‌ای، حامد جوادزاده کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، جعفر الادیب نماینده آستان مقدس امام حسین (ع) در ایران، محمدرضا مصباح تهیه‌کننده، فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و یاسین حجازی نویسنده و پژوهشگر، اعضای هیات انتخاب دومین دوره سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی «تصویر دهم» را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: بدین ترتیب با توجه به اعلام تمدید ارسال آثار به سوگواره تصویر دهم تا ۲۳ مهرماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری (ع)، پس از پایان مهلت دریافت آثار، اعضای هیات انتخاب فعالیت خود را آغاز کرده و از میان آثاری که به دبیرخانه رسیده، فیلم‌های منتخب را بر اساس قوانین، شیوه‌نامه‌ها و همچنین معیار‌های هنری مشخص خواهند کرد.

دبیر سوگواره تصویر دهم تاکید کرد: در این دوره تلاش شد تا اعضای هیات انتخابِ آثار از میان چهره‌ها و هنرمندان جوان شناخته شده‌ای برگزیده شوند که در کارنامه کاریشان سوابق درخشان و تاثیرگذاری در حوزه‌های آیینی، مذهبی و عاشورایی به چشم می‌خورد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از مشخص شدن آثار منتخب توسط هیئت انتخاب، اعضای هیات داوران دومین سوگواره فیلم‌کوتاه «تصویر دهم» متشکل از مجید مجیدی، رضا میرکریمی و نیما جاویدی اقدام به بررسی و داوری آثار خواهند کرد و بدین ترتیب برگزیدگان دومین دوره این سوگواره اعلام خواهند شد.

فیلمسازان و علاقه‌مندان شرکت در این سوگواره تا پایان ۲۳ مهرماه مصادف با هشتم ربیع‌الاول، شهادت امام حسن عسکری (ع) فرصت دارند آثار خود را در سایت این رویداد به نشانی tasvir۱۰.ir بارگذاری کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به اینستاگرام @javanane_rahe_iman مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار