دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید نیروی انتظامی در شهرستان سبزوار

استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان سبزوار با خانواده شهید نیروی انتظامی «رضا مومنی» دیدار و سپس به مقام شامخ شهدای گمنام این شهرستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ - 11October 2021

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید نیروی انتظامی در شهرستان سبزواربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان سبزوار در دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی «رضا مومنی» در شهرستان سبزوار، ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت کامل مرز‌های خراسان رضوی حاصل ایثار، از خودگذشتگی، رشادت و تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و مرزبانی است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی در تامین امنیت مرز‌ها در کنار دیگر نیرو‌های مسلح افزود: تامین امنیت پایدار و مثال‌زدنی جمهوری اسلامی، مرهون مجاهدت شبانه‌روزی گروه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است.

معتمدیان با اشاره به تلاش نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با اشرار و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: تامین امنیت عمومی کشور و حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مرهون این مجاهدت‌ها است.

استاندار خراسان رضوی در پایان از خانواده شهید گروهبان یکم مرزبان رضا مومنی با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

شهید رضا مومنی در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۷۷ در سبزوار چشم به جهان گشود و در ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۷ در منطقه مرزی گزیک استان خراسان جنوبی به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار