هویت پیکر دو شهید در خراسان شمالی و اصفهان شناسایی شد

شهید «عبدالکریم آزادیان» که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در مسکن مهر فولادشهر اصفهان و شهید «خدارحم گل‌آور داریونی» نیز که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در خراسان شمالی دفن شده بودند، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.
کد خبر: ۴۸۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰ - 01November 2021

هویت پیکر دو شهید در خراسان شمالی و اصفهان شناسایی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید «عبدالکریم آزادیان» که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در مسکن مهر فولادشهر اصفهان و شهید «خدارحم گل‌آور داریونی» نیز که به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در خراسان شمالی دفن شده بودند، از طریق انجام آزمایش DNA شناسایی شدند.

شهید عبدالکریم آزادیان، فرزند حاج محمد، متولد ۱۳۴۲، جمعی تیپ ۳۳ المهدی (عج) از شیراز به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۴ دی ۱۳۶۵ در عملیات المهدی (عج) در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید پس از سال‌ها تفحص، پس از عدم شناسایی _ علیرغم تلاش‌های انجام شده _ به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۶ در مسکن مهر فولادشهر اصفهان دفن شد.

شهید خدارحم گل آور داریونی، فرزند رحمت الله، متولد ۱۳۴۵، از شیراز به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۷ در تک دشمن در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند. پیکر مطهر این شهید نیز پس از سال‌ها تفحص، پس از عدم شناسایی _علیرغم تلاش‌های انجام شده_ به‌عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۳ در خراسان شمالی دفن شد.

امروز (دوشنبه) پس از سال‌ها چشم‌انتظاری، خبر شناسایی این دو شهید به خانواده ایشان اطلاع داده شد و این خانواده‌ها از چشم‌انتظاری درآمدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار