رییس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

پلیس امنیت اقتصادی در خط مقدم مقابله با مفسدان اقتصادی

سردار رحیمی گفت: این پلیس علیرغم نوپا بودنش عملکرد بسیار خوبی در برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم اقتصادی داشته است.
کد خبر: ۴۸۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 11October 2021

پلیس امنیت اقتصادی در خط مقدم مقابله با مفسدان اقتصادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت با حضور در ضیافت شام کارکنان پلیس امنیت اقتصادی فاتب با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی پلیسی نوپا و جدید است. بیان داشت: این پلیس علیرغم نوپا بودنش عملکرد بسیار خوبی در برخورد با ناهنجاری‌ها و جرایم اقتصادی داشته است.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی در خط مقدم مقابله با مفسدان و مجرمان اقتصادی است که با هوشمندی و سرعت عمل خود اجازه نمی‌دهد سوداگران اقتصادی به مطامع نامشروع خود برسند.

رییس پلیس پایتخت با قدردانی از خانواده‌های کارکنان پلیس، عنوان داشت: صبر و پایمردی و همراهی و همدلی خانواده گرانقدر شما سهم عمده‌ای در موفقیت و نیل به اهداف مورد نظر دارد.

وی، گفت:بدون شک مجاهدت و ایثار شما در تامین نظم و امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با نا هنجار‌ها و مشکلات نقش مستقیمی در پیشرفت کشور خواهد داشت.

سردار رحیمی عنوان داشت: پلیس امروز چشم بیدار و تیزبینی است که با دقت و درایت موضوعات مختلف جامعه را رصد می‌کند و با معضلات، جرایم و ناهنجاری‌ها مقابله می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با هوشمندی و هوشیاری خود امنیتی مطلوب و پایدار را ایجاد کرده است، بیان داشت: امنیت مهمترین و بزرگترین بستر و سرمایه اجتماعی است که میتواند پایه و اساس همه پیشرفت‌ها باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها