پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به‌مناسبت هفته وحدت؛

«اسلام ناب محمدی» با ایجاد کالبد روح همبستگی در جهان منسجم‌تر شده است

سردار «مالکی» با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت، اعلام کرد: «امروز اهل سنت و شیعه توانسته است اسلام ناب محمدی را با اتحاد و ایجاد کالبد روح همبستگی، در جهان مستحکم و منسجم‌تر نماید».
کد خبر: ۴۸۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ - 19October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار ذبیح‌الله مالکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی، فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِموا بحَبْلِ اللهِ جمیعاً و لاتَفَرّقوا

«من توصیه می‌کنم هفته وحدت را همه آحاد مردم، مخصوصاً علما و فضلا و گویندگان و دانشمندان و افراد صاحب نفوذ گرامی بدارند و این مسئله را به‌عنوان یک شعار جمهوری اسلامی همیشه نگه دارند». (رهبر معظم انقلاب اسلامی)

ماه ربیع الاول یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی و فرصتی وحدت‌بخش، برای تقویت اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمانان و معرفی چهره واقعی دین اسلام به‌عنوان دینی مبتنی بر رحمت، مهربانی، تعقل و منطق است.

با فرارسیدن میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، بار دیگر نسیم وحدت و عطر دوستی در میان امت اسلامی وزیدن گرفت. این ولادت خجسته و میمون که با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به‌عنوان هفته وحدت نامگذاری شد، سرآغاز مبارکی برای جهان اسلام بود تا پرتو اندیشه پرفروغ آن را در اقصی‌نقاط جهان به نمایش درآورد.

امروز اهل سنت و شیعه توانسته است اسلام ناب محمدی را با اتحاد و ایجاد کالبد روح همبستگی، در جهان مستحکم و منسجم‌تر نماید و توطئه‌های دشمنان را با تمسک به قرآن کریم خنثی سازد.

اینجانب فرارسیدن ولادت خجسته و پرمیمنت ختم‌المرسلین، رحمة للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر، حضرت محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت و نیز ولادت فرخنده امام جعفر صادق (ع) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار