عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی یک مطالبه عمومی است

نوش‌آبادی گفت: پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی و محاکمه مسببان اصلی آن یک مطالبه عمومی است و دستگاه قضا و نهاد‌های حقوقی می‌بایست پیگیر این موضوع باشند.
کد خبر: ۴۸۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 27October 2021

پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی یک مطالبه عمومی استحسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص تأکید رئیس قوه قضائیه بر پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی، اظهار داشت: پیگیری این پرونده و محاکمه مسببان اصلی آن یک مطالبه عمومی است و دستگاه قضا و نهاد‌های حقوقی می‌بایست پیگیر این موضوع باشند.

وی با بیان این مطلب که همکاری دولت عراق در پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی حائز اهمیت است، گفت: این موضوع هم یک مطالبه حاکمیتی است و هم یک مطالبه ملی.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همان زمان ترور شهید سلیمانی، قوه قضائیه تلاش‌های خود را آغاز کرده و پیگیری‌های خوبی در این زمینه داشته است ولی می‌بایست در این زمینه همکاری سایر دستگاه‌ها همچون وزارت امور خارجه نیز وجود داشته باشد.

نوش‌آبادی با بیان این‌که نشست‌هایی با طرف عراقی برای همکاری در زمینه این حادثه تروریستی انجام شده، بیان کرد: پیگیری‌هایی در ارتباط با این پرونده تاکنون انجام شده ولی تاکنون این موضوع به سرانجام نرسیده است.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان گفت: مأموریت اصلی در این زمینه بر دوش دستگاه‌های قضائی کشور است ولی سایر نهاد‌های سیاسی و اجرایی می‌بایست همکاری‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/351

نظر شما
پربیننده ها