فراخوان تولید کتاب نماز کودک و نوجوان اعلام شد

ستاد اقامه نماز کشور اقدام به برگزاری فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان نموده و تمامی نویسندگان و اصحاب قلم را به حضور در این رویداد معنوی دعوت می‌نماید.
کد خبر: ۴۸۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 27October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حامد صالحی» مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور اظهار داشت: از تمامی نویسندگان و اصحاب قلم دعوت می‌شود در این رویداد معنوی تولید کتاب نماز ویژه کودکان و نوجوانان شرکت نمایند.

وی گفت: رشد و تعالی فرهنگ جامعه مرهون آگاهی بخشی مؤثر جامعه به ویژه نسل جوان کشور است و نماز به عنوان یکی از مهترین نیاز‌های معنوی، نیازمند توجه بیشتر صاحبان اندیشه و قلم است. هر چند آثار قبلی بی نیاز نبوده و نخواهیم بود، اما نیاز امروز آحاد جامعه بویژه کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان فردا نیز متنوع است که نیاز به پاسخگویی مناسب و خلق و ارائه آثار نو و جذاب دارد.

دیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور تصریح کرد: تقویت روح تحقیق و تتبع در زمینه‌های تخصصی فرهنگ نورانی نماز، خلق آثار نو و بدیع در حوزه نماز برای رشد فکری نسل نو و شناسایی، تجلیل و حمایت از پدیدآورندگان آثار فاخر نماز از جمله اهداف ستاد اقامه نماز در برگزاری این رویداد می‌باشد.

صالحی عنوان کرد: فراخوان تولید کتاب کودک و نوجوان بر اساس محور‌های رمان، مجموعه داستان‌های کوتاه و داستانک (مصور و مکتوب) و شعر بالأخص برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز اظهار کرد: آثار ارسالی بر اساس معیارهایی، چون تأثیرگذاری و ارتقای سطح بینشی مخاطبان، تازگی و نوآوری در موضوع، ساختار، پرداخت و نگاه کتاب، رعایت استاندارد‌ها در تألیف، نگارش، دستور زبان و واژگان، بهره مندی از قدرت تحلیل و تخیل در نگارش و تصویر سازی، ارزشمندی علمی و محتوایی، جذابیت و زیبایی‌های بصری، التزام به ارزش‌های فرهنگی، دینی و انسانی، برخورداری از قدرت اقناع و تأثیرگذاری عمیق بر مخاطب ارزیابی خواهد شد.

صالحی در خصوص مهلت ارسال آثار گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از اول آذرماه لغایت پایان بهمن سال ۱۴۰۰از طریق سامانه www.namaz.ir یا پست الکترونیکی info@namazstore.ir و یا از طریق پست به نشانی تهران، میدان فلسطین، پلاک ۳۸۷، کدپستی ۱۴۱۶۷۱۳۸۱۱، مؤسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: نتایج فراخوان پس از بررسی آثار دریافتی از سوی شورای کارشناسی، نیمه اسفند ۱۴۰۰ از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها