نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استقامت در مقابل دشمن، عزت و اقتدار را نصیب مردم ایران کرد

آیت‌الله «خاتمی» با بیان این‌که در جنگ تحمیلی ما ۲ راه پیش رو داشتیم که یکی تسلیم و دیگری مقاومت بود، گفت: استقامت در مقابل دشمن، عزت و اقتدار را نصیب مردم ایران کرد.
کد خبر: ۴۸۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ - 28October 2021

نتیجه استقامت مردم ایران عزت و اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، آیت‌الله «شیخ علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز (پنج‌شنبه) در کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار داشت: جنگ ذاتاً امر خوبی نیست و ویرانی‌های اقتصادی تا تلفات جانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه ما نجنگیدیم، بلکه دفاع کردیم، افزود: در حال اقدام برای بازسازی کشورمان بودیم که از زمین و هوا مورد هجوم قرار گرفتیم.

آیت‌الله «خاتمی» با اشاره به اینکه در آن مقطع ما ۲ راه پیش رو داشتیم که یکی تسلیم و دیگری مقاومت بود، تاکید کرد: اگر بنا به تسلیم بود، اصلا انقلاب نمی‌کردیم.

وی با بیان اینکه بعد از مدتی مشخص شد که جنگ آغازشده بین ایران و عراق نبوده، بلکه ژنرال‌های درجه‌دار ابرقدرت‌های شرق و غرب هم در کنار «صدام» ایستاده‌اند، تصریح کرد: اسرای ۱۷ کشور بیانگر مشارکت کشور‌های دیگر در این جنگ بوده است.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: استقامت در مقابل دشمن، عزت و اقتدار را نصیب مردم ایران کرد.

وی با بیان اینکه کشور ما برای انقلاب و نظام هزینه بسیاری داده است، افزود: باید بدانیم تسلیم شدن هم هزینه داشت.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه راه حق و باطل از ابتدای تاریخ بشریت جدا بوده است، تصریح کرد: پیروزی جویندگان راه حق وعده الهی است.

وی تقدیم بیش از ۳ هزار شهید از استان زنجان را هزینه انسانی دوران دفاع مقدس خواند و با اشاه به برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان، خاطرنشان کرد: برگزاری این نوع مراسم‌ها نباید به محدود به این کنگره شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار