فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

کار کنگره شهدای استان زنجان تازه آغاز شده است

سردار «کرمی» با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه، پایان کار کنگره شهدای استان زنجان نیست و آغاز کار است، گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای کنگره فرمودند، کار تازه آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۸۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ - 28October 2021

کار کنگره شهدای استان زنجان تازه آغاز شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، امروز (پنج‌شنبه) در کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار داشت: راهپیمایی ۵۰ و ۸۰ هزار نفری مردم زنجان و همچنین نخستین راهپیمایی زنان در کشور در دوران طاغوت، از افتخارات استان است.

وی با اشاره به حضور تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدایی همچون امیر مخبری و فروزنده، افزود: حضور سپاه در طول دفاع مقدس و پس از آن در منطقه شمالغرب در قالب لشکر ۳۱ عاشورا، لشکر علی ابن ابی طالب و... از افتخارات زنجانی‌هاست.

سردار کرمی با بیان اینکه استان زنجان در دفاع مقدس ۳ هزار و ۵۳۵ شهید و بیش از ۷ هزار جانباز و بیش از ۵۰۰ آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: بانوان زنجانی نیز با تقدیم شهید، حضور با شکوهی در دفاع مقدس داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از استان زنجان، در دوران دفاع مقدس ۱۱ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است، تصریح کرد: مردم زنجان در همه مراحل دفاع مقدس حضور موفق داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان، اهدای ۲ هزار جهیزیه به نیازمندان، دیدار با خانواده‌های شهدا، ارائه تسهیلات ازدواج، اهدای یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته معیشتی صورت گرفت، ادامه داد: برگزاری اردو‌های جهادی، انتشار ۲۰۰ عنوان کتاب، آزادی ۶۰ زندانی جرائم غیر عمد، کاشت ۴۵ هزار نهال به نام شهدا و جمع‌آوری آثار شهدا در قالب ۵۲۰ هزار بسته و برگزاری ۲ هزار و ۲۰۰ یادواره شهدا، از جمله دیگر اقدامات این کنگره بوده است.

وی با اشاره به ساخت ۵ هزار واحد مسکونی به نام شهدا، ادامه داد: صدا و سیما نیز ۱۵ هزار دقیقه برنامه را در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان تولید و پخش کرده است.

سردار کرمی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه، پایان کار کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان نیست و آغاز کار است، تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای کنگره فرمودند، کار تازه آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به خیزش مردم در فتنه سال‌های ۹۶ و ۹۸ ادامه داد: مردم با خیزشی بزرگ فتنه را محکوم کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار