«مهرک» برگزار می‌کند؛

یک مسابقه کتاب‌خوانی ویژه برای نوجوانان

نشر مهرک در طول ۱۰ روز مسابقه کتاب‌خوانی ویژه نوجوانان را با سه کتاب در حوزه‌‎های مختلف به همراه جایزه و قرعه‌کشی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۸۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳ - 29October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب‌های «ماشو در مه»، «تاریخ بیهقی» و «دم حضرت والا» سه اثری‎اند که برای این مسابقه توسط مهرک در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند این کتاب‌هارا با ۲۰ درصد تخفیف از سایت سوره مهر یا فروشگاه‌های معتبر کتاب تهیه کنند.

علاوه بر این کتاب صوتی و نسخه الکترونیک این کتاب‌ها هم با ۳۰ درصد تخفیف در اپلیکیشن کتابخوان سوره مهر و کتابخوان‌های طاقچه، فیدیبو، کتابراه و فراکتاب هم قابل دریافت هستند.

این مسابقه کتابخوانی از ۱۳ تا ۲۳ آبان برگزار می‌شود و داوطلبان برای شرکت در آن می‌توانند به سایت nojavan.sooremehr.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

همچنین اعلام نفرات برتر و اهدا جوایز هم در ۲۴ آبان صورت می‌گیرد که به ترتیب به نفر اول تا سوم ۱.۵ میلیون، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جایزه نقدی اختصاص پیدا می‌کند. در کنار برندگان مسابقه هم به ۳ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه ۳ بن خرید ۲۰۰ هزار تومانی اعطا می‌شود.

«ماشو در مه» به قلم فرهاد حسن زاده ماجرای پسری از خطه جنوبی ایران روایت می‌شود و قهرمان داستان در روز‌های پر آشوب انقلاب اسلامی اوضاع ایران بازگو می‌کند. او و دوستانش در دنیای کودکی و بازیگوشی خود غرق هستند، اما درگیر اتفاقاتی می‌شوند که باید با چهره واقعی زندگی روبه‌رو شوند و قدم به دنیای بزرگ‌سالان بگذارند.

«دم حضرت والا» نوشته احمد عربلو هم اولین جلد از مجموعه کتاب‌های طنز «خنده‌های نخودی» برای گروه سنی نوجوان است. در این جلد حدود هشتاد داستان کوتاه گنجانده شده که در آن طنز‌های مختلف اجتماعی، تاریخی و افسانه‌های طنز هم وجود دارد.

در کتاب «تاریخ بیهقی» هم مژگان شیخی داستان‌ها و حکایات شیرین «تاریخ بیهقی» را به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان نوشته است.

یک مسابقه کتاب‌خوانی ویژه برای نوجوانان

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها