امام جمعه تربت حیدریه:

تبیین جایگاه ولایت نیاز امروز جامعه است

حجت‌الاسلام «عصمتی» گفت: بزرگترین مسئله امروز که نیاز به تبیین دارد ولایت است که حضرت زهرا (س) نسبت به دفاع از ولایت و امامت جامعه اسلامی تکلیف همگان را نیز مشخص کردند.
کد خبر: ۴۹۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱ - 20November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه تربت حیدریه امروز در نخستین روز از هفته بسیج در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج برگرفته از جهاد تبیین است که ائمه اطهار (ع) در مورد جهاد تبیین بزرگترین شاخصه‌های زندگی‌شان را برای ما تبیین و بازگو کردند.

وی تصریح کرد: بزرگترین مسئله امروز که نیاز به تبیین دارد ولایت است که حضرت زهرا (س) نسبت به دفاع از ولایت و امامت جامعه اسلامی تکلیف همگان را نیز مشخص کردند.

عصمتی افزود: جهاد تبیین یعنی اینکه هر چه در توان داریم برای تبلیغ خدا بگذاریم و این بدان خاطر است که ظرفیت و توانمندی که برای خدا بنا نهاده‌ایم هزاران برابر می‌شود.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: باید در مقابل ظلم و بی‌عدالتی‌ها ایستاد و در مسیر عدالت که هدف همه انبیای الهی است حرکت کنیم، هر چند راه سخت و دشورای است و موانع فراوان داریم اما با تلاش و مجاهدت می‌توان موانع را برداشت و در مسیر عدالت قرار گرفت.

امام جمعه تربت حیدریه در تشریح شعار سال هفته بسیج اظهار داشت: بسیج پاره تن مردم یعنی آنکه امتیازات و کمالات این امت در بسیج تبلور و تجلی یافته و امروز که تکلیف در میدان تبیین است. باید همگان در این میدان با مدیریت جهادی و انقلابی حضور یابیم، البته جهاد اقتصادی هم یک تکلیف بزرگ دیگر است که باید با تفکر بسیجی در مسیر هدایت و منافع انقلاب و نظام حرکت کرد.

انقلاب برای خدمت به مردم نیازمند تفکر بسیجی است

سرهنگ پاسدار ناصری موحد فرمانده سپاه تربت حیدریه در جمع بسیجیان بیان داشت: آنچه که امروز در سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج پیش روی ما قرار گرفته جذب آحاد مختلف مردم با رویکرد، فرهنگ و تفکر بسیج است، چراکه امروز انقلاب برای خدمت به مردم نیاز به تفکر بسیجی دارد.

وی بیان داشت: شعار امسال هفته بسیج از کلام گوهربار امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «بسیج پاره تن مردم» برگرفته شده چراکه مردم سنگرنشینان اصلی انقلابند.

ناصری موحد گفت: به هر میزان بصیرت، عقلانیت و مدیریت انقلابی و جهادی در بین مردم بالاتر برود به همان میزان دشمن عقب نشینی می کند.

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: اتحاد‌ها و انسجام‌هایی در دنیا شکل گرفته اما هیچکدام به عظمت بسیج در جمهوری اسلامی ایران نمی‌رسد و اگر حزب الله، انصارالله، حشدالشعبی و جبهه مقاومت از بسیج الگو گرفتند بخاطر الهی بودن این نیروی عظیم مردمی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار