امام جمعه تربت حیدریه:

فرهنگ‌سازی در عرصه اقتصاد مقاومتی از مصادیق جهاد تبیین است

حجت‌الاسلام «عصمتی» گفت: عرصه‌های جهاد تبیین باید به سمت عملیاتی شدن حرکت کند، لذا فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مصادیق جهاد تبیین و از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی است.
کد خبر: ۵۰۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۷ - 23February 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌ حیدریه، حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه تربت حیدریه امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که محبراهل‌بیت (ع) هستیم و آن بزرگواران از اسراف و تجمل‌گرایی پرهیز می‌کردند و این در حالی است که کشور و مردم ما بیشترین میزان مصرف را دارند، لذا یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی تبیین همین نکته است که مردم از اسراف و تجمل‌گرایی پرهیز کنند.

وی افزود: باید جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف عملیاتی شود، لذا فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مصادیق جهاد تبیین و از اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی به‌شمار می‌رود که باید در قالب‌های مختلف بهدمردم ارایه شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی تربت حیدریه بیان داشت: ظرفیت‌های فراوانی داریم و شورای فرهنگ عمومی باید به دور از یک برنامه‌ریزی آرمانی یک برنامه عملیاتی که می‌تواند مشخص کند در یک فصل چه اقداماتی می‌توان انجام داد را طراحی و بعد از انجام، آن را ارزیابی و نتیجه را مشخص کند و اشتباهات تصحیح و نقاط قوت تقویت شود.

عصمتی یکی از مشکلات در کشور را فرصت‌سوزی عنوان کرد و گفت: متأسفانه تداخل کارها و عدم تقسیم آن باعث می‌شود توان یک نیروی جهادی و انقلابی بعضا دیده نشود و این در حالی است که ظرفیت‌های خوب و بالای در همین شهرستان وجود دارد که همه باید به چشم ظرفیت به آن نگاه کنند و بدور از تفکر سیاسی برای اهداف شهرستان از آنها استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار