مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خبر داد؛

پاسخگویی نمایندگان بنیاد شهید به درخواست ۳۴۹ نفر از ایثارگران زنجانی

«کاظمی» گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان نمایندگان بنیاد به سوالات و درخواست‌های ۳۴۹ نفر از ایثارگران عزیز پاسخ گفتند.
کد خبر: ۴۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵ - 22November 2021

پاسخگویی نمایندگان بنیاد شهید به درخواست ۳۴۹ نفر از ایثارگران زنجانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی کاظمی با بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی ۳۴۹ نفر از جامعه ایثارگری شدند، اظهار داشت: با توجه به سفر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور و هیئت همراه به استان زنجان، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در این اداره کل پاسخگوی مشکلات و مسائل جامعه ایثارگری بودند.

وی تصریح کرد: مجید عابدی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و حجت‌الله فرهادی مدیرکل مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان، با حضور در محل اداره کل بنیاد استان زنجان در روز‌های ۲۷ و ۲۸ آبان در دو شیفت کاری از ساعت هشت تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۰ مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را پیگیری کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ایثارگران به صورت حضوری و یا از طریق شماره تماس ۱۶۱۶ مشکلات خود را مطرح کردند، گفت: اشتغال، مسکن، درمان، تبدیل وضعیت استخدامی و درخواست تسهیلات از جمله موضوعاتی بود که ایثارگران مطرح کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار