مدیرعامل بنیاد برکت در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

بکارگیری ظرفیت نخبگان در حوزه تولید/ آماده حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و نوآورانه نخبگان هستیم

ترکمانه از آمادگی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای حمایت از طرح‌های نخبگان در قالب طرح‌های دانش‌بنیان و طرح‌های نوآورانه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۸ - 29November 2021

به‌کارگیری ظرفیت نخبگان در حوزه تولید/ آماده حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان و نوآورانه نخبگان هستیممحمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به حمایت و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان اظهار داشت: رویکرد جدید ما در طرح برکتی‌نو  تمرکز بر کسب و کارهای نوآورانه و فناورپایه است.

وی در خصوص دیدار اخیر نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند که اگر کسی بخواهد تسهیل‌گری کند تا نخبگان بخواهند به خارج از کشور مهاجرت کنند، خیانت کرده است؛ ما در بنیاد برکت تلاش داریم با کمک کردن به نخبگان جلوی مهاجرت نخبگان گرفته شود.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: این آمادگی را داریم تا از طرح‌های نخبگان در قالب طرح‌های دانش‌بنیان و طرح‌های نوآورانه، نوآوری اجتماعی و نوآوری باز حمایت کنیم.

ترکمانه در پاسخ به این سوال که برنامه بنیاد برکت برای صادرات تولیدات کسانی که تحت نظر این بنیاد اقدام به تولیدات محصولات مختلفی کردند، خاطرنشان کرد: در قدم اول به دنبال توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم بودیم و در گام دوم هدف ما توزیع محصولات در بازار داخل کشور است.

مدیرعامل بنیاد برکت اضافه کرد: گام آخر صادرات است که اقداماتی در این خصوص صورت گرفته و برای سال آینده با چند شرکت ای ام سی برای صادرات محصولات تولیدی به توافقات خوبی رسیده‌ایم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها