با صدور پیامی؛

سردار «کارگر» درگذشت رزمنده پیشکسوت جهاد سازندگی را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت «مهدی ورشابی» از رزمندگان پیشکسوت مهندسی جنگ در جهاد سازندگی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۹۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ - 29November 2021

سردار «کارگر» درگذشت پیشکسوت جهاد سازندگی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت «مهدی ورشابی» از رزمندگان پیشکسوت مهندسی جنگ در جهاد سازندگی را تسلیت گفت.

متن پیام مذکور به شرح زیر است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خانواده محترم مرحوم مهندس مهدی ورشابی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام عروج آسمانی فرمانده دلاور پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد، سردار رشید اسلام مهندس مهدی ورشابی باعث تاسف و تالم خاطر گردید.

یقینا ایثار، مجاهدت و تلاش‌های ماندگار آن جهادگر بی ادعا که از بنیانگذاران مهندسی جنگ جهاد سازندگی در هشت سال دفاع مقدس و از پیشتازان میدان جهاد و شهادت بود، هرگز از یاد و خاطره همرزمانش و ملت بزرگ ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

اینجانب درگذشت آن خدمتگزارِ مخلص را به خانواده محترم ومعزز ایشان، پیشکسوتان، جهادگران و آحاد همرزمان گرانقدر آن مجاهد نستوه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر»

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها