معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اعلام رئوس برنامه‌های دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

«زمانی» گفت: برنامه‌های دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی از ۱۰ تا ۱۶ دی سال جاری در پنج بخش در استان کرمان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۴۹۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 01December 2021

رئوس برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم اعلام شد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمد زمانی» معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست کمیته شهرستانی ستاد هماهنگی ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور امام جمعه و استاندار، جمعی از مدیران کل استان کرمان برگزار شد، در خصوص برنامه‌های دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت نکاتی بیان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ستاد دومین سالگرد شهید سلیمانی به ریاست سردار سلامی، فرمانده کل سپاه شکل گرفته اظهار داشت: این ستاد در استان ها به جز تهران و کرمان به عهده بسیج مستضعفین است.

وی با اعلام اینکه برنامه های دومین سالگرد حاج قاسم از ۱۰ تا ۱۶ دی سال جاری و در پنج بخش پیش‌بینی شده‌ افزود: برنامه‌های ویژه‌ای نیز در گلزار شهدای کرمان از ۹ تا ۱۷ برگزار خواهد شد و اجلاسیه نهایی دومین سالگرد ۱۶ دی ‌در مصلای امام علی (ع) برگزار می‌شود.

زمانی از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج حسین پورجعفری از همرزمان شهید سلیمانی روز دهم دی در منطقه گلباف، زادگاه آن شهید خبر داد و افزود: یادواره شهدای حادثه تشییع شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و یادواره شهدای مدافع حرم امسال با محوریت شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در بیت الزهرا مراسم عزاداری برگذار می‌کردند که امسال نیز این مراسم به مدت ۲۰ شب در فاطمیه اول و دوم با حضور هیئت‌های مذهبی برگزار می شود.

زمانی در خصوص برنامه‌های مراسم شهید سلیمانی گفت: برگزاری مراسم برای جامعه نخبه از اقشار مختلف در مصلای کرمان، یادواره شهدای عشایر در کهنوج، یادواره شهدای خانگی که از یک ماه و نیم قبل آغاز شده، یادواره‌های محله‌ای به صورت مردمی و خودجوش، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، فعال سازی کمیته اسکان شرکت کنندگان مرسم سالگرد شهید سلیمانی،  و کمیته هماهنگی موکب‌ها از برنامه‌های دومین سالگرد شهید سلیمانی خواهد بود.

وی ‌در پایان تأکید کرد: ساخت هرگونه تندیس از شهید سلیمانی بنا به اعلام بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ستاد ترویج مکتب حاج قاسم ممنوع است و به هیچ وجه مورد تأیید نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار