رییس سازمان بسیج مستضعفین:

خوزستان در زمینه الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی پیشتاز است

سردار سلیمانی گفت: خوزستان در زمینه الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده و سازمان بسیج نیز به صورت جدی‌تر و وسیع‌تر از فعالیت‌های اقتصادی مردمی حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۴۹۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ - 02December 2021

خوزستان در زمینه الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی پیشتاز استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از کارگاه تولید پوشاک نظامی و صنعتی در شهرک‌های صنعتی اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در حال حاضر برای رفع مشکلات اقتصادی ظرفیت‌های فراوانی در کشور وجود دارد که با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان این ظرفیت‌ها را به میدان آورده و بر مشکلات چیره شویم.

وی افزود: بهره‌برداری از کارخانه تولیدی پوشاک صنعتی در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار از یک چرخ خیاطی آغاز و با پشتیبانی بسیج سازندگی امروز به یک کارخانه تبدیل شده و بی‌شک در سال‌های آینده نیز توسعه پیدا می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: این‌ الگوسازی به ما نشان می دهد که در موضوعات مختلف اقتصادی با تمرکز بر تولید و به میدان آوردن تمامی ظرفیت‌ها می‌توانیم مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

سردار سلیمانی متذکر شد: خوزستان در زمینه الگوسازی در میدان اقتصاد مقاومتی پیشتاز بوده و سازمان بسیج نیز به صورت جدی‌تر و وسیع‌تر از فعالیت‌های اقتصادی مردمی حمایت خواهد کرد.

وی افزود: امید است همچنان شاهد نقش‌آفرینی جوانان در عرصه اقتصاد مقاومتی مردم سالار باشیم و مشکلات اقتصادی نیز با استفاده از این ظرفیت روز به روز کاهش یابند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز به همراه سردار «محمد زهرایی» رییس سازمان بسیج سازندگی کشور از شهرک‌های صنعتی اهواز بازدید کردند و در ادامه نیز با گروه‌های جهادی خوزستان دیدار خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار