سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور رئیس جمهور در محله شهید هرندی موجب دلگرمی مردم شد/ مطالبات رهبری در خصوص محله هرندی عملیاتی شود

نادعلی گفت: حضور رئیس جمهور در محله شهید هرندی علاوه بر دلگرمی اهالی، موجب هماهنگی توأم با همدلی، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۷ - 08December 2021

حضور رئیس جمهور در محله شهید هرندی موجب دلگرمی مردم شد/ مطالبات رهبری در خصوص محله هرندی عملیاتی شودعلیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص بازدید رئیس جمهور از محله شهید هرندی اظهار داشت: خوشبختانه مردم رئیس جمهوری انتخاب کردند که برای برطرف کردن مشکلات و آسیب‌های اجتماعی تا کوچه‌ پس کوچه‌های شهر می‌رود و از نزدیک معضلات را شناسایی و بررسی می‌کند.

وی ادامه داد: حضور حجت‌الاسلام رئیسی در محله شهید هرندی علاوه بر دلگرمی اهالی موجب هماهنگی توأم با همدلی، همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مردم خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید مطالبات رهبری درخصوص مناطق شوش، مولوی و هرندی عملیاتی شود، گفت: سپاه و بسیج از سال‌های گذشته در این محلات حضوری فعال دارند؛ امروز با توجه به حضور حجت‌الاسلام رئیسی باید چندین برابر تلاش کنیم تا بتوانیم آسیب‌هایی که در این محلات وجود دارد را برطرف کنیم.

نادعلی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی، طلبه‌ها و گروه‌های دانشجویی در شوش، مولوی و هرندی افزود: نیروی انتظامی و شهرداری به دلیل حضور دائمی که در این مناطق دارند باید امکانات ویژه‌تری در حوزه فرهنگی و اجتماعی و خدمات شهری اعمال کنند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید به صورت هماهنگ و در قالب یک قرارگاه خدمات خود را انجام دهند؛ همچنین باید از ظرفیت شورایاران و معتمدین محل شهید هرندی در راستای برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار