مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان:

ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان مطالبه مردم و ایثارگران است

سرهنگ «کاظمی» پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان را یک پروژه شاخص ملی و ارزشی عنوان کرد که مورد مطالبه همه اقشار مردم به‌ویژه جامعه ایثارگری ۴۸ هزار نفری استان است.
کد خبر: ۴۹۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 09December 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان و رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در این دیدار، گزارشی از ماموریت‌ها، فعالیت‌ها و برنامه‌های این اداره‌کل در راستای تبیین، تدوین، حفظ و اشاعه فرهنگ غنی و ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت در استان گلستان ارائه کرد و مساعدت و فعالیت‌های استاندار را در اجرای شایسته این ماموریت‌ها بسیار ضروری دانست.

وی پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان را یک پروژه شاخص ملی و ارزشی عنوان کرد که مورد مطالبه همه اقشار مردم به‌ویژه جامعه ایثارگری ۴۸ هزار نفری استان است.

«کاظمی» همچنین طرح موضوع اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل سازه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان گلستان و پیگیری آن در سفر ریاست جمهوری به این استان را خواستار شد.

استاندار گلستان نیز ضمن استقبال از موضوعات مطرح‌شده، برگزاری جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را لازم دانست و اظهار داشت: کار برای شهدا و دفاع مقدس برای سایر کار‌های ما برکت است؛ چراکه همه ما مدیون شهدا هستیم.

در پایان این دیدار؛ لوح تبریک سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌مناسبت انتصاب «علی محمد زنگانه» به‌عنوان استاندار گلستان، از طرف مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به وی اهدا شد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با استاندار گلستان

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با استاندار گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها