مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

«ورزشکاران» سفیران اقتدار ایران اسلامی هستند

سردار «مرادحاجتی» گفت: ورزشکاران ما سفیران اقتدار ایران اسلامی هستند؛ همان‌گونه که روزی رزمندگان ما سفیران اقتدار بودند و هویت ارزشی و معنوی ما را به گوش دنیا رساندند.
کد خبر: ۴۹۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 13December 2021

ورزشکاران ما سفیران اقتدار این سرزمین اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «دانیال محسنیان» ورزشکار جوان و معلول خوزستانی تیم ملی شنا امروز با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و در جوار مرقد شهدای گمنام، با آرمان بلند شهدا تجدید پیمان کرد.

سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن تبریک به این جوان ورزشکار که پیشنهاد کشور مالزی برای تابعیت ورزشی را رد کرد، اظهار داشت: جوانان ما باید به پرچم مقدس و هویت ملی و دینی‌شان افتخار کنند. ورزشکاران ما سفیران اقتدار ایران اسلامی هستند؛ همان‌گونه که روزی رزمندگان ما، ایثارگران ما و آزادگان ما سفیران اقتدار بودند و هویت ارزشی و معنوی ما را به گوش دنیا رساندند.

سردار مرادحاجتی گفت: جوانی مثل دانیال محسنیان که تازه در اول راه قهرمانی و پهلوانی است و مدال‌هایش را متبرک به مزار شهدا و تقدیم به شهید سلیمانی می‌کند و پیشنهاد تابعیت کشورهای دیگر را نمی‌پذیرد باید در کنار ورزش قهرمانی، فرهنگ پهلوانی را که برگرفته از هزاران پهلوان و قهرمان واقعی دوران دفاع مقدس است را به هم نسلان خود انتقال دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان داشت: باید مدالی طراحی کنیم که آن را به چنین مناسبت‌هایی تقدیم به جامعه ورزشی کنیم که در کنار فعالیت قهرمانی، سفیر فرهنگ پهلوانی هستند.

«دانیال محسنیان» ورزشکار معلول خوزستانی است که در مسابقات شنا و در مقاطع مختلف توانسته چندین مدال آسیایی به دست بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار